20 Reacties

2 jaar geleden

Yes! Even wennen komt wel weer :).

2 jaar geleden

Hier duurde het ongeveer 2 weken, dan werden de dutjes weer langer!

2 jaar geleden

Hier sliep ze ook bij de overgang ineens mega kort, 3 kwartier maar ongeveer. Nu slaapt ze van 1 tot kwart over 2 ongeveer maar haar broer van 2,5 slaapt zelfs nog wat langer😅

2 jaar geleden

Wij hebben ook precies dit. Sinds donderdag over op 1slaapje maar hij slaapt nu echt maar 1/1,5 uur en dan is de middag zo lang! Maar ik had wel even gegoogled en het schijnt idd na een paar weken wel beter te worden!

2 jaar geleden

Hier varieert het. Soms 2,5u, soms 2u, soms maar eens 1,5u. Maar meestal minimum 2u.

2 jaar geleden

Reactie op Belly1

Hier varieert het. Soms 2,5u, soms 2u, soms maar eens 1,5u. Maar meestal mi ...
Same! Maar uit de vele slaapgidsen die ik heb aangeschaft, is 2 uur ook t gemiddelde en het "benodigde". Als je kleintje dus 1u45 slaapt, is dat dus helemaal goed! Voor jezelf alleen wat wennen 🥲

2 jaar geleden

Ik lees mee, zelfde hier! Hoe laat doet jullie kleintjes het dutje?

2 jaar geleden

Reactie op Babyboommm

Hier 12 uur, kwart over 12 en dan tussen half 7 en 7 naar bed weer

2 jaar geleden

Reactie op Corinaal

Wij hetzelfde

2 jaar geleden

Reactie op Corinaal

Hier staat de meid om 08.00 op en wil uiterlijk 11 weer slapen. Dat is dan echt een heel groot gat tot bedtijd 19.00.

2 jaar geleden

Reactie op Babyboommm

Hier staat de meid om 08.00 op en wil uiterlijk 11 weer slapen. Dat is dan ...
Dat is indd ewn groot gat! Maar 7 uur is geen moetje toch? Kwart over 6 half 7 is ook prima. Slapen doet slapen! Doe ik hier ook wel eens hoor, als hij echt heel moe is, kwart over 6 naar bed.

2 jaar geleden

Reactie op Babyboommm

Ik heb de afgelopen dagen gekeken hoelaat hij wakker werd in de ochtend en daar 5 uur bij opgeteld. Dus vanmorgen werd hij 7.30 uur wakker, lag hij er om 12.30 uur weer in. Hij was toen 14.15 uur weer wakker en lag er om 18.40 uur in. Sliep om 19.00 uur. Ben benieuwd of z’n slaapje langzaamaan weer wat langer wordt.

2 jaar geleden

Hij wordt vandaag zelfs al na 75 minuten wakker. HELP! Hoe ga ik dat redden tot bed tijd! Het is nu 13.15… Serieus 😂… ik wil weer 2 dutjes.

2 jaar geleden

Hier elke dag 4:30/5 uur 😭 Ja dat zijn dus 2 dutjes 😂 maar de 2e wil ze amper. Om 9/10 uur stort te zin slaapt dan een uurtje en dan is het rond 15/16 vechten voor een korte powernap. Ze redt het niet tot bed tijd, later slaapt ze alleen maar korter door.. Hoop zo dat dit bij de slaapregressie hoort, tot vorige week was het de laatste weken meestal 6 soms zelfs 7 uur sochtends.

2 jaar geleden

Reactie op fullmoon

Hij wordt vandaag zelfs al na 75 minuten wakker. HELP! Hoe ga ik dat redden ...
Beetje de vraag waarom over naar 1, maar als de dutjes en ook de nachten goed gingen let niks je om nog even 2 te blijven doen... Hier wisselt het nog wel eens, soms valt ze om 10 uur alweer om, dan nog een dutje om 14/15, soms wil ze dan echt niet slapen en redt ze het wel tot 12 en dan 1 dutje

2 jaar geleden

Reactie op Xind

Beetje de vraag waarom over naar 1, maar als de dutjes en ook de nachten go ...
Omdat hij bij beide dutjes er heel erg lang over ging doen om in slaap te vallen. Gelukkig viel hij weer in slaap en heeft er toch nog een dutje van ruim 2 uur van gemaakt. Ik denk even wennen dus. Nu al de hele nacht met ‘m bezig daarentegen maargoed 🤪

2 jaar geleden

Reactie op Babyboommm

Mijn dochter slaapt van half 1 tot +- half 3/3 uur. En dan om half 8 weer naar bed.

2 jaar geleden

Reactie op Kruimel90

Hier elke dag 4:30/5 uur 😭 Ja dat zijn dus 2 dutjes 😂 maar de 2e wil ze a ...
Hoe is het nu? Hier hetzelfde namelijk🥴

2 jaar geleden

Hier nu ruim een week over op 1 dutje en merk nu dat hij weer ruim 2 uur gaat slapen. Heel fijn! Moest even wennen dus denk ik..

2 jaar geleden

Reactie op fullmoon

Hier nu ruim een week over op 1 dutje en merk nu dat hij weer ruim 2 uur ga ...
Had dit niet moeten zeggen, nu alweer na een uur wakker en gister na 1,5 uur…. Krijg er de zenuwen van.