11 Reacties

2 jaar geleden

Toen ik je titel zag moest ik direct denken aan oorontsteking. Liggen doet dan ontzettend pijn. Hier verschillende keren gehad en dan was plat in bed een drama (sliep rechtop tegen ons aan uiteindelijk) en verschonen was ook geen pretje. Er komt veel druk op de oren zodra ze liggen. Misschien een idee om even te laten checken?🤷🏻‍♀️ Geen idee wat het anders kan zijn

2 jaar geleden

Reactie op PietjeP

Toen ik je titel zag moest ik direct denken aan oorontsteking. Liggen doet ...
Volgens mij komen wel de boventandjes door? Maar kan niet echt een link leggen tussen tandjes en dit.. Maar oorontsteking zou het kunnen? Ik heb maandag een afspraak staan bij de ha omdat ze vaker een ontstoken oogje heeft dan laat ik het even checken! En idd als ze bij mij op schoot ligt dan ligt ze ook rechtop..

2 jaar geleden

Reactie op Leyla68

Volgens mij komen wel de boventandjes door? Maar kan niet echt een link leg ...
Ontstoken ogen en oren gaan vaak samen 🙈 ik hoop het niet voor je maar het klinkt wel erg bekend..

2 jaar geleden

Reactie op PietjeP

Toen ik je titel zag moest ik direct denken aan oorontsteking. Liggen doet ...
Ik moest er ook direct aan denken! Oortjes laten checken 🙏

2 jaar geleden

Reactie op Jv1991

Ik moest er ook direct aan denken! Oortjes laten checken 🙏
Ik weet ook echt niet wat er anders aan de hand kan zijn. Maar de oortjes laten we zeker checken!

2 jaar geleden

Vandaag bij de HA geweest, ze heeft alles nagecheckt en alles is gewoon goed. Geen oorontsteking of iets. Volgens de HA zit ze in een sprongetje.

2 jaar geleden

Reactie op Leyla68

Vandaag bij de HA geweest, ze heeft alles nagecheckt en alles is gewoon goe ...
Gelukkig dat het geen oorontsteking is! Gaat het al iets beter?

2 jaar geleden

Reactie op PietjeP

Gelukkig dat het geen oorontsteking is! Gaat het al iets beter?
Nee niet echt😭

2 jaar geleden

Mijn meid van 27 maart krijst ook alles bij elkaar zodra ik haar wil verschonen, verder zie ik geen gekke dingen dus ik denk idd ook een sprongetje

2 jaar geleden

Reactie op babymarch21

Mijn meid van 27 maart krijst ook alles bij elkaar zodra ik haar wil versch ...
Oh en slapen is moeizamer maar niet dat het frustrerend is of een grote verandering maar het ging voorheen heel makkelijk nu wat minder soms

2 jaar geleden

Reactie op babymarch21

Oh en slapen is moeizamer maar niet dat het frustrerend is of een grote ver ...
Ja denk ook echt dat het een sprongetje is. Ik vind het wel vervelend want ze slaapt zo weinig overdag😔 voor de rest is ze wel vrolijk gelukkig!