10 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even zelfde probleem

3 jaar geleden

Hier ook hetzelfde en ook harmonie. Zie de laatste tijd ook veel reclame voor die baby dry nightpants. Ik volg

3 jaar geleden

Ik gebruik ze, want mijn zoontje lekte door met plassen. Al 2 weken nier doorgelekt! Maar geen ervaring met poepen…

3 jaar geleden

Ik heb ook altijd harmonie gebruikt volr de nacht.. totdat hij op zijn buik is gaan slapen. Lekte toen elke nacht door. Nu gebruiken we babydry pants. Hiermee is hij af en toe nog is nat. Maar met poepen geen ervaring..

3 jaar geleden

Ik heb hetzelfde probleem gehad en gebruik nu baby dry maat 4+. Harmonie overdag maat 3.

3 jaar geleden

Reactie op Flojox

Ik heb hetzelfde probleem gehad en gebruik nu baby dry maat 4+. Harmonie ov ...
Ah oke! Dus zeker waard om eens te wisselen van luier. Gebruik je de baby dry of de nightpants? Kan de babydry meer absorberen dan de harmonie?

3 jaar geleden

Reactie op wondertje_1989

Ah oke! Dus zeker waard om eens te wisselen van luier. Gebruik je de baby d ...
Ik gebruik de baby dry. Baby dry absorbeert meer en de + variant nog extra!

3 jaar geleden

Dankjullie wel voor de reacties! Ik heb baby dry + besteld. Eens kijken of die fijner zijn voor de nacht👍🏼

3 jaar geleden

Wij gebruiken overdag baby dry en in de nacht baby dry night pants. Scht super blij mee. Geen doorgelekte luiers meer

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook baby dry maat 4 en die zijn ideaal. Absorberen beter en voelen voor onze zoon minder nat aan dan de premium protection luiers.