15 Reacties

één jaar geleden

Omg, ik kijk ook elke dag bing met mn zoontje tis me nog nooit opgevallen😂😂😂

één jaar geleden

Omg, ik kijk ook elke dag bing met mn zoontje tis me nog nooit opgevallen😂 ...
Nu ga ik er extra op letten😂😂

één jaar geleden

Nu ga ik er extra op letten😂😂
Hahaha het begint al bij de intro, als bing struikeld, maar elke keer als ze iets gaan doen, dan trekt ie eerst z'n broek uit 😂

één jaar geleden

Hahaha nog nooit opgevallen maar nu ga ik er ook op letten😂. Ik vraag me vooral af waarom m’n zoontje alles van pando kopieert aan gedrag🙈🙈🙈

één jaar geleden

Hahaha wij hebben het ooit al eens opgezocht. Sommige kinderen vinden het fijn om zonder kleren te spelen, dmv pando willen de makers laten zien dat dat oké is. Zo zitten er nog honderden boodschappen verborgen kwamen we toen achter 🤣

één jaar geleden

Reactie op P24

Hahaha wij hebben het ooit al eens opgezocht. Sommige kinderen vinden het f ...
Oh wat grappig!! 😂

één jaar geleden

Reactie op P24

Hahaha wij hebben het ooit al eens opgezocht. Sommige kinderen vinden het f ...
Klopt. Dit zit erachter. Ik vind Pando echt super grappig. Kleine druktemaker die altijd zijn broek uit heeft.

één jaar geleden

Had het er net met mn vriend over en hem was het al wel opgevallen 😂😂 hij zegt ook gewoon niks he tegen mij hahaha

één jaar geleden

🤭🤭🤭🤭 het is me 1 keer opgevallen dat ie zijn gele broekje uittrekt.. maar wat me vooral opviel, is dat hij gewoon constant in zo’n witte opa slip rond paradeert 🤭

één jaar geleden

Ik ben blij voor je Bing.. en ik ben ook blij voor jou Pando…

één jaar geleden

Reactie op Mammie91

Hahaha het begint al bij de intro, als bing struikeld, maar elke keer als z ...
Ik heb dus zojuist de intro bekeken en inderdaad!! Hahaaaaa 😂

één jaar geleden

Ik kan er zo slecht tegen dat als bing expres dingen omgooit, flop alleen zegt van... maakt niet uit bing. Het is een ongelukje. 😮‍💨😖 het maakt wel uit! 1x is een ongeluk, 2x is gewoon irritant.

één jaar geleden

Reactie op Illbethereforyou

Ik kan er zo slecht tegen dat als bing expres dingen omgooit, flop alleen z ...
Hahahaha 🤣 gewoon uit je doppen kijken Bing

één jaar geleden

Doe mij Sula ( dat olifantje) maar. Die vind ik eigenlijk de enige leuke. Oh en Charlie… 😅

één jaar geleden

Meer mensen vragen zich dit af 🤣🤣🤣