14 Reacties

2 jaar geleden

Hier is het andersom. Naar papa is ze heel eenkennig. We proberen er altijd een feestje van te maken als hij thuis komt.. kindjes hebben vaak een voorkeur, dat is echt niks persoonlijks. Het kan ook zo maar over een paar weken ineens veranderen.

2 jaar geleden

Reactie op Kayleighh078

Hier is het andersom. Naar papa is ze heel eenkennig. We proberen er altijd ...
Het is dus niet eenkennig. Heel sociaal ding, gek op mensen. En het bijna al een jaar zo...

2 jaar geleden

Meiden zijn vaak papa’s kindjes…

2 jaar geleden

Hier een jongetje die helemaal dol is op zn papa! Het is niet zo dat hij echt weg wil bij mij, maar als hij papa ziet is het altijd meteen feest, en ook het echte schaterlachen enzo is altijd met papa. Ik vind het wel heel leuk eigenlijk. Maar snap dat het ook lastig kan zijn als je echt ziet dat ze constant naar hem wil. Voelt toch een beetje alsof jij iets jiet goed doet ofzo...

2 jaar geleden

Hier is het andersom. Ons zoontje wil alleen maar naar mij. Als papa thuis komt maak ik er ook altijd een feestje van. Paar maanden geleden was het andersom. Zal bij de fase horen. Toch kan hij met papa ook schaterlachen en gek doen, maar is hij verdrietig dan wil hij toch het liefst bij mij zijn. Het zal vanzelf anders worden.

2 jaar geleden

Hier wisselt het ook per periode. Gisteren ging hij de hele dag naar papa toe, maar 2 weken geleden was hij ook super eenkennig met bezoek bij ons thuis en toen zat hij op schoot weg te kruipen bij mij steeds.

2 jaar geleden

Onze dochter is 1j en lijkt geen voorkeur te hebben. Ik snap dat het toch ook wel een beetje verdrietig voelt, maar ik denk echt dat het maar een fase is 😊.

één jaar geleden

UPDATE: GEEN FASE. NOG STEEDS ZO.

één jaar geleden

Reactie op dannahx

Hier ook 😂

één jaar geleden

Reactie op dannahx

Hier begint ze eindelijk na 2.5jaar papa ook te accepteren 🤭

één jaar geleden

Meisjes trekken vaker naar vaders toe en jongens meer naar hun moeder. Bij ons lijkt dat ook zo te worden. Ons zoontje van 2.5 jaar is echt een mama's kindje (tenzij hij zin heeft in ruig spelen). Onze dochter van 13 weken is blij met ons allebei, maar ze lacht sneller naar papa.

één jaar geleden

Hier is het andersom. zoontje van 2,5 die sinds het begin heel sterk naar mij toe trekt. Gelukkig is m'n man er heel makkelijk in en snapt het ook wel. Ik ben vaker thuis en doe de leuke dingen met hem. En nu eindelijk begint hij niet meer te krijsen als hij bij papa moet blijven. Hoe is de weekverdeling bij jullie ? Doe jij ook wel eens leuke dingen met haar alleen naar een speeltuin?

één jaar geleden

Reactie op Patrciaa

Hier is het andersom. zoontje van 2,5 die sinds het begin heel sterk naar m ...
24/7 met mama. Ik werk 2 dagen. 1 dag bij mijn ouders en de andere dag papa-dag. Op woensdagen kort dagje naar de opvang voor mijn huishouden. Ik ga alle parken en shows af. Winkelen, spelen, bakker. Allemaal met mij sinds dag 1. (Papa is wel heeeel betrokken, one of a kind. Het liefst gaat hij met alles mee, maar hij werkt veel zodat wij de luxe hebben om samen thuis te zijn.)

één jaar geleden

Bij ons is het nu papa aan het worden. Eerst was ik het heel duidelijk maar nu trekt de oudste steeds meer naar papa toe. Nu moet ik er eerlijk bij zeggen dat papa sinds september vaker thuis is en in het weekend er nu ook duidelijk aanwezig is.