15 Reacties

4 jaar geleden

Mn dochter is 10maanden en ik ga em morgen wegdoen.. We hebben het amper gebruikt, eig alleen in de eerste 3 maanden. Ik had zn leuke speelmat gekocht dus ze was vaker op de grond dan in de box.

4 jaar geleden

Ik zou zeggen... Gebruik je het nog... Laten staan en gebruik je het niet meer dan weg doen 馃し Hier wordt het nog wel intensief gebruikt, voornamelijk tijdens het koken of andere dingen waarbij ik niet de hele tijd op kan letten... Want 1seconde uit het oog en hier wordt de hond geterroriseerd 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Leyla68

Mn dochter is 10maanden en ik ga em morgen wegdoen.. We hebben het amper ge ...
Mag ik vragen of jou dochtertje al kruipt/ zich recht kan trekken?

4 jaar geleden

Hij is hier al een aantal maanden weg馃槄 ze vond er niks aan dus het werd een opslag plek

4 jaar geleden

Hier blijft hij voorlopig nog wel even staan! Mijn dochter speelt er vaak in en dan kun je zelf tussendoor even wat anders doen! Ze trekt zich ook wel op nu, maar gaat dan vanzelf weer zitten en verder spelen. Ik laat hem staan zolang ze er nog zo veel in speelt.

4 jaar geleden

Wij laten hem nog even staan. Mijn dochter is begonnen met overal aan optrekken en op klimmen en valt daarbij wel eens. Dan toch liever even veilig in de box als ik naar de wc ga.

4 jaar geleden

Bij de eerste heb ik hem ook rond deze tijd weggehaald. Paar maanden later weer teruggezet zodat ik eens naar het toilet kon of de was doen zonder dat er iemand iets creatiefs aan het doen was 馃お Ik laat hem nu dus maar even staan nog voor als onze dame iets te ondernemend wordt om 20 sec alleen te laten.

4 jaar geleden

Al lang weg. Ze vindt het geen drol aan.

4 jaar geleden

Ik wil m ook weg doen. Meneer zit er nooit in. Behalve als ik even naar t toilet moet. Hoe doen jullie dat zonder box? Ons kereltje kruipt, klimt en klautert en loopt soepetjes langs alles waar ie zich aan vast kan houden of tegen aan kan staan.

4 jaar geleden

Ik laat hem nog staan. De oudste kruipt er ook lekker bij dan spelen ze samen en kan ik koken of iets dergelijks

4 jaar geleden

Hij staat hier al zeker 2 maanden stof te happen. Ik wil m allang weg hebben maar heb nog geen tijd gevonden om m naar zolder te (laten) brengen.. 馃槄

4 jaar geleden

Ik wil m ook weg doen. Meneer zit er nooit in. Behalve als ik even naar t t ...
Onze dochter volgt me meestal tot op het toilet 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Arlyne_

Mag ik vragen of jou dochtertje al kruipt/ zich recht kan trekken?
Ja mijn dochter kan kruipen en ook zich recht trekken. Ze kan ook lopen terwijl ze de bank/tafel etc vasthoud. Vind et wel schattig soms look ik na de keuken en zet ik haar op de grond en even later kruopt ze na haar loopwagen en komt ze richting de keuken馃ぃ Ik moet wel zeggen dat ze vrij rustig is dus ik kan haar wel even 5min alleen laten doet geen gekke dingen gelukkig. Maar ik let wel altijd op natuurlijk want you never know馃槄

4 jaar geleden

Wij gaan m vlak voor haar eerste verjaardag opruimen. Ze zit er nu eigenlijk al niet vaak meer in, ze tijgert en kruipt voornamelijk door de woonkamer. Voor haar eerste verjaardag krijgt ze een speelkeukentje en die komt dan op de plek vd box te staan.

4 jaar geleden

Reactie op Lelijke_heks

Ik zou zeggen... Gebruik je het nog... Laten staan en gebruik je het niet m ...
Dat zou ik idd ook zeggen. Mijn dochter van 10 maanden kruipt en staat en doet van alles maar ik zet der regelmatig ff een half uurtje in de box. Heb ik even mijn handen vrij en hoef ik niet altijd op te letten. En idd, ze wil ook het liefste mee de wc in 馃槀