13 Reacties

5 jaar geleden

Gewoon naar een fotograaf gaan die doen dat op nog geen 5min. Hebben wij onlangs ook gedaan. Koste ons €11 in België

5 jaar geleden

Ik ben met mijn oudste gewoon naar zo'n fotograaf gegaan voor pasfoto's.. Toen was ze 6 weken.. Mn dochter met billen op de kruk leunend en ik dan ondersteund erachtergedoken zodat je mij niet op de foto zag

5 jaar geleden

Gewoon naar de fotograaf.

5 jaar geleden

Bij een fotograaf doen die hebben daar ervaring mee... bij mijn zoontje toen ook gedaan en was zo gepiept...

5 jaar geleden

Ik ben naar een zaak gegaan waar ze pasfoto's voor baby's doen maken.. Je baby zit op een krukje en je moet zelf zijn nekje vasthouden.. Wel zorgen dat je vingers of hand niet in beeld zijn.. Dit is zijn 1e pasfoto.. 😁

5 jaar geleden

En dit zn 2e😅

5 jaar geleden

Wij zijn langs de fotograaf gegaan

5 jaar geleden

Ok, we werden juist door iedereen ontraden naar de fotograaf te gaan “te felle lichten”, “vreemde omgeving” etc😅 toch maar naar de fotograaf dan!

5 jaar geleden

Ik werkte zelf in een winkel waar we pasfotos maakte en daar vroegen we om kleintje totdat ze zelf kunnen zitten in de maxicosi te doen. Dus je kan ook gwn naar bijvoorbeeld primira daar doen ze het binnen een mum van tijd

5 jaar geleden

Reactie op Suus198931

Ik ben naar een zaak gegaan waar ze pasfoto's voor baby's doen maken.. Je b ...
Idd zo was het bij ons ook!

5 jaar geleden

Wij moesten het ook voor de Id van ons zoontje aangezien we op internationaal familie bezoek gingen. Gewoon fotograaf benaderen. Wij kennen de regels ht beste. Op aankleedkussen van boven af terwijl jij als mama 'm afleidt

5 jaar geleden

Wij hebben wel thuis zelf een foto gemaakt. Ik heb haar op de grond gelegd met een witte doek eronder en een aantal foto’s in de kinderwagen op gekantelde stand. Ze was heel beweeglijk dus heb uiteindelijk 3 goede foto’s (die ik zelf ook een beetje leuk vond haha) uit de 80 genomen foto’s gehaald. Deze vervolgens via pasfoto.nl besteld, daar optimaliseren ze de foto ook en maken ze de achtergrond volledig wit.

5 jaar geleden

Wij hebben er www.faced.eu gemaakt en besteld. Supergemakkelijk!