25 Reacties
5 jaar geleden
Ik gebruik hiervoor vitamine e huidolie van Holland & Barrett. Stuk voordeliger en regelmatig ook in de aanbieding.
5 jaar geleden
De fysio gaf mij als tip olijfolie of zonnebloemolie. Andere olie kan ook, als het maar ongeparfumeerd is
5 jaar geleden
Ik heb die van Weleda gehaald. Heb het goede voornemen hem echt een paar keer per week te gebruiken. Nog 6 weken lang, dus dan vind ik de prijs niet zo verkeerd.
5 jaar geleden
Reactie op LauraGijsje
Dankje!
5 jaar geleden
Hebben mensen ervaring dat het werkte of heb je het gebruikt en ben je nog steeds (best wel) ingescheurd? Ik ga er niet al die tijd en moeite in steken als het geen bal blijkt te helpen. Kan er zelf ook niet bepaald makkelijk meer bij namelijk
5 jaar geleden
Ik ben begonnen! Gebruik kokosolie. Baat het niet dan schaadt het niet. Het doet bij mij geen pijn oid, al zou het een beetje irritant moeten voelen. Ik kan me wel voorstellen dat het vervelend is als je er niet meer bij kan.
5 jaar geleden
Ik ben begonnen! Gebruik kokosolie. Baat het niet dan schaadt het niet. Het ...
5 jaar geleden
Reactie op IB3
Kokosolie idd!
5 jaar geleden
Ik gebruik hem sinds kort maar kan natuurlijk nog niet beoordelen of het heeft geholpen. Heb hem zelf bij plein.nl gekocht voor 9,99 in de aanbieding. Vind het het geld waard om te proberen, je hebt alleen een beetje doorzettingsvermogen nodig haha. Vind het namelijk best vermoeiend om daar 10 minuten te masseren met een buik die in de weg zit 😝
5 jaar geleden
Ik laat dit door mijn man doen. Ook met die van Weleda. Het helpt mij om eraan te wennen dat mijn man daar mag kijken (en aanraken in dit geval) zonder dat er gelijk seks bij moet komen. Ik ben in het verleden seksueel misbruikt en voel daarom soms wat schaamte over mijn onderkant. Hij masseert trouwens ook mijn buik met de olie van Weleda. Tot nu toe heb ik nauwelijks last van striemen maar of het echt helpt?.. Ik denk dat dat per vrouw verschillend is. Verder wil ik graag in bad bevallen. Heb gehoord dat daardoor ook de kans op inscheuren verkleint.