25 Reacties

5 jaar geleden

Ik gebruik hiervoor vitamine e huidolie van Holland & Barrett. Stuk voordeliger en regelmatig ook in de aanbieding.

5 jaar geleden

Ik heb die gehad, maar vond het echt weggegooid geld. 🤣

5 jaar geleden

Gewoon olijfolie of kokosolie kreeg ik als tip van de yoga

5 jaar geleden

De fysio gaf mij als tip olijfolie of zonnebloemolie. Andere olie kan ook, als het maar ongeparfumeerd is

5 jaar geleden

Reactie op Ventje2021

Gewoon olijfolie of kokosolie kreeg ik als tip van de yoga
Kokosolie idd!

5 jaar geleden

Ik heb die van Weleda gehaald. Heb het goede voornemen hem echt een paar keer per week te gebruiken. Nog 6 weken lang, dus dan vind ik de prijs niet zo verkeerd.

5 jaar geleden

Dankje!

5 jaar geleden

Hebben mensen ervaring dat het werkte of heb je het gebruikt en ben je nog steeds (best wel) ingescheurd? Ik ga er niet al die tijd en moeite in steken als het geen bal blijkt te helpen. Kan er zelf ook niet bepaald makkelijk meer bij namelijk

5 jaar geleden

Hebben mensen ervaring dat het werkte of heb je het gebruikt en ben je nog ...
Hier ben ik ook benieuwd naar! Het lijkt me nou ook niet zo'n prettige massage ofzo 🤭

5 jaar geleden

Ik ben begonnen! Gebruik kokosolie. Baat het niet dan schaadt het niet. Het doet bij mij geen pijn oid, al zou het een beetje irritant moeten voelen. Ik kan me wel voorstellen dat het vervelend is als je er niet meer bij kan.

5 jaar geleden

Ook die van Weleda gebruikt bij de eerste, je hoort het ook "stevig" in te masseren. Vond het onprettig, desondanks wel doorgezet. Maar alsnog behoorlijk uitgescheurt, dus begin er nu bij de 2e zwangerschap niet weer aan 😊

5 jaar geleden

Hier wordt het zelfs door de verloskundige aangeraden! Ga er volgende week dus zeker mee starten. Dan weet ik in ieder geval er alles aan gedaan te hebben 😅

5 jaar geleden

En dan kokosolie gewoon van de AH ofzo? Dat hebben wij nooit in huis 🙈

5 jaar geleden

Ik gebruik hem sinds kort maar kan natuurlijk nog niet beoordelen of het heeft geholpen. Heb hem zelf bij plein.nl gekocht voor 9,99 in de aanbieding. Vind het het geld waard om te proberen, je hebt alleen een beetje doorzettingsvermogen nodig haha. Vind het namelijk best vermoeiend om daar 10 minuten te masseren met een buik die in de weg zit 😝

5 jaar geleden

Ik laat dit door mijn man doen. Ook met die van Weleda. Het helpt mij om eraan te wennen dat mijn man daar mag kijken (en aanraken in dit geval) zonder dat er gelijk seks bij moet komen. Ik ben in het verleden seksueel misbruikt en voel daarom soms wat schaamte over mijn onderkant. Hij masseert trouwens ook mijn buik met de olie van Weleda. Tot nu toe heb ik nauwelijks last van striemen maar of het echt helpt?.. Ik denk dat dat per vrouw verschillend is. Verder wil ik graag in bad bevallen. Heb gehoord dat daardoor ook de kans op inscheuren verkleint.

5 jaar geleden

Hebben mensen ervaring dat het werkte of heb je het gebruikt en ben je nog ...
Ik ben ook gestart maar doe het niet zelf. Manlief lag het doen 😄😄😄 maar ik betwijfel eerlijk gezegd of het gaat helpen... maar goed, ik probeer het :)

5 jaar geleden

Week 32 en wij gaan beginnen met kokosolie. Gewoon die van de Lidl, biologisch en 100% natuurlijk. Ik laat het mijn vriend doen, kan er zelf net bij tijdens het plassen 😂😂.