4 Reacties
één jaar geleden
Ja, ze gaat twee dagen in de week naar de gastouder. Daar gaat het heel erg goed. Ze komt daar al vanaf dat ze 3 maanden is, dus is daar helemaal gewend en vind het dan ook prima als wij er niet bij zijn. Ze speelt daar heerlijk met andere kindjes.
één jaar geleden
Reactie op Klarinda555
Ja, ze gaat twee dagen in de week naar de gastouder. Daar gaat het heel erg ...
Dan zou ik me weinig druk maken want dat vrije en open dat komt echt nog wel. Is inderdaad stukje karakter ook plus ook een stuk ontwikkeling.
Die van mij is net zo oud en praat en kletst ook erg veel, maar het fysieke deel dat ze klimt en klautert liep ze wat achter. Nu begint dit pas echt te komen. De ene is sneller fysiek dan de andere. Daarom vraagt mijn dochter vaak nog bijvoorbeeld met speeltoestellen vaak om hulp, wat soms heel fijn is hoor. Want nu is ze bezig met te leren rennen en laten we zeggen dat er overal nu schaafwondjes en blauwe plekken zitten bij haar. En mijn dochter kan goed alleen maar ook samen spelen, dat kon ik vroeger helemaal niet toen ik zo klein was. Ik kon juist niet alleen spelen.
En wat voor band hebben de opa's en oma's met je kindje? Kom je er alleen als je er bij bent of passen ze ook wel eens op? Bij de mijne is het echt de vertrouwensband die is opgebouwd door er sporadisch te logeren of opa past 1x per week op..(gaat ook 2 dagen naar kdv)
één jaar geleden
Reactie op juudje6
Dan zou ik me weinig druk maken want dat vrije en open dat komt echt nog we ...
Bedankt voor je reactie! Zo zie je maar dat elk kindje weer anders is!
De opa's en oma's hebben opzich wel een goede band met haar, maar we komen er alleen met haar er bij. Het is niet zo dat ze op hun afrend en helemaal blij is dat ze hun weer ziet. Ze moet altijd weer wennen als we er zijn, kruipt weg bij mij als ze tegen haar praten enz.
Ze passen eigenlijk nooit op. Ik denk dat als ze wel zouden oppassen, ze een betere band zouden hebben met haar. Maarja dat moeten ze zelf ook willen🤷♀️