5 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hee! Dit komt mij bekend voor. Ik weet alleen niet waar dit door komt. De mijne gaat uit bed om voor z鈥檔 deur te gaan liggen en slaapt ook daar. Soms gaat hij ook weer terug z鈥檔 bed in en soms word hij opeens wakker en begint hij te huilen. Heel apart maar ik heb het maar gewoon gelaten. Uiteindelijk liep hij toch weer terug naar bed

茅茅n jaar geleden

Dankjewel voor je reactie! Vind het zo gek dat ze het bij haar vader wel doet en bij mij niet. Het is zeker heel apart. Doet je zoontje dit elke nacht?

茅茅n jaar geleden

Reactie op MamaMandy2021

Dankjewel voor je reactie! Vind het zo gek dat ze het bij haar vader wel do ...
Ja heel gek dat het alleen bij haar vader is. Op dit moment ga ik bij het slapen gaan bij m鈥檔 zoontje liggen totdat hij slaapt. Puur omdat hij anders echt heel lang door kan gaan met huilen bij de deur. Ik heb ook nog een baby van 4 maanden dus het is wat pittig als hij dan zo lang door kan gaan met huilen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Maddydebs

Ja heel gek dat het alleen bij haar vader is. Op dit moment ga ik bij het s ...
Oh dat kan ik me voorstellen! Gelukkig gaat mijn dochter wel slapen. Als ze niet slaapt dan speelt ze met d'r knuffels of gaat zingen tot er iemand komt. Dat is dan weer pas sinds ze dit bed heeft. Als ze maar slapen he

茅茅n jaar geleden

Reactie op MamaMandy2021

Oh dat kan ik me voorstellen! Gelukkig gaat mijn dochter wel slapen. Als ze ...
Nou vannacht ging m鈥檔 zoontje ook slapen uiteindelijk. Maar vond hem toch nog op de grond vanochtend. Hij heeft iig wel geslapen. Ik weet dat hij wel vanzelf weer een keer naar z鈥檔 bed zal gaan. Ligt toch lekkerder. Zal vast wel weer goedkomen dus met je dochter