4 Reacties

één jaar geleden

Ah wat sneu voor hem. Mijn zoontje had dat een maandje of 2 geleden. Vanuit het niets laat in de avond overgeven, in zijn bed en daarna mijn bed. Na 5 x in een uur heb ik de huisartsenpost gebeld. Die gaf aan dat het iets kan zijn dat verkeerd is gevallen, maar geen drinken of voedsel geven na het overgeven, want dat triggert het weer. Maagje moet herstellen. Koorts had hij niet, het was echt alleen overgeven. Heel zielig. Buikgriep was het ook niet, want dat duurt meestal een paar dagen. Volgende dag nergens meer last van. Maar je kan het even goed in de gaten houden, ik had mijn zoontje in mijn bed weer gelegd na het verschonen en een emmertje/bakje bij de hand voor het geval. Morgen zou je eventueel de huisarts kunnen bellen of ORS laten drinken. Succes en knuffels!

één jaar geleden

Dochtertje, 2,5 jaar, al heel vaak overgegeven. Ook door vele oorontstekingen. En 2x buikgriep gehad. Vooral in de gaten houden als het langer aanhoudt of hij goed drinkt. Drinken is het belangrijkste. Voldoende plasluiers, huilen met tranen, nog speeksel, dan is er niet zoveel aan de hand. Zielig is het zeker, spugen is zo naar voor die kleintjes ❤️ beterschap!

één jaar geleden

Kan een buikvirus zijn, zorg dat hij genoeg drinkt en vocht binnen krijgt, eten is nu niet zo belangrijk.

één jaar geleden

We zijn nu een paar dagen verder en gelukkig heeft hij niet meer overgegeven na die ene avond. Hij had natuurlijk geen eetlust de volgende dag dus hebben we hem gewoon daarin gevolgd. Dankjewel voor het lieve support, mama’s 🤎