6 Reacties

één jaar geleden

Ze slaapt tevens zo goed als nooit in ons bed tenzij ze erg ziek is. Dus het is niet dat ze dat dagelijks doet en dan smiddags ineens niet meer mag oid!

één jaar geleden

Mijn dochter ligt nu sinds februari in haar peuterbed. Het was even een struggel, ik heb haar ledikant eerst nog in haar kamer laten staan, wel op een andere plek, zodat als ze erg huilde ze zelf kon kiezen in welk bed ze zou gaan slapen. Ze ging wel steeds haar kamer uit dus heb ik na een paar dagen haar deur dichtgedaan en sindsdien gaat het goed. Ledikant heb ik na 3 weken uit haar kamer gehaald

één jaar geleden

Wij hadden precies hetzelfde probleem dus een bed aangeschaft. Sindsdien wil ze dus niet in het grote bed (boos, huilen, krijsen, bed uit klimmen etc) maar gaat weer heel blij uit eigen wil in haar kleine bed slapen. Dus nu staan ze allebei al een maand ofzo in haar kamer. Grote bed vindt ze wel heel leuk om in te spelen, springen enz

één jaar geleden

Hahahaha oh heerlijk die eigenwijze peuters overal 🙈 wel fijn dat de problemen herkenbaar zijn. Wellicht goed dat we er dan nu ook vast aan beginnen aangezien er in september een 2e bijkomt… wil niet dat de baby “haar” bedje afpakt. En als ze er niet klaar voor is laten we idd gewoon tijdelijk allebei even staan, gelukkig ruimte voor in haar kamer!

één jaar geleden

Ik heb een bedje van petit amelie gekocht! Die kan je als ledikant en als peuterbed gebruiken, ideaal want dan is de overstap niet zo groot

één jaar geleden

We hebben het peuterbedje staan hoor! En wat is ze blij, ze heeft het alleen nog maar over haar grote mooie nieuwe bed. Rent naar boven als ze moet gaan slapen😂 ben benieuwd Hoelang het duurt voordat ze ontdekt dat ze eruit kan snachts en kan gaan spelen ipv slapen maar voor nu een goede keuze! Kan ze mooi wennen voor haar zusje komt in september.