5 Reacties

één jaar geleden

Hier exact hetzelfde.. dochter is net 3 geworden en heeft nu al een paar maanden een peuterbed. Trekt mijn zoontje (word begin mei 2 jaar) ook erg aan… hij vindt sws haar kamer wel heel erg leuk, want ja.. daar kan hij spelen en zelf in en uit bed.. springen op dat bed is ook zoveel leuker… soms raakt hij zelfs overstuur als we meteen doorlopen naar zijn eigen kamer haha.. maar ik zie hem nog echttt niet slapen in een peuterbed. Dus wij wachten nog wel minimaal een half jaar daarna gaan we zijn kamer aanpakken. Ik zou denken dat 2 wel echt net te vroeg is.. maar dat kan jij het beste beoordelen voor je kind..

één jaar geleden

Hoi! Ik heb mijn twee zoontjes allebei met precies 2 jaar in een groot bed gelegd. Bij mijn tweede zoontje was dit direct na een verhuizing. Nieuwe kamer, nieuw bed. Dat is eigenlijk heel goed gegaan. Duidelijk uitgelegd dat ze er niet uit mogen komen snachts en dat hebben ze ook nooit gedaan. Ik denk dat je zelf het beste kunt aanvoelen of je dochter er aan toe is. Het ene kindje is er eerder aan toe als een ander. Als ik je verhaal zo lees zou ik denken dat ze er wel aan toe is. Succes met je keuze 🍀

één jaar geleden

Allebei mijn dochters met 19mnd naar peuterbed gedaan de oudste ivm komst zusje en jongste in de hoop dat ze langer zou slapen.. ze word april 2 en ze is er nog nooit zelf uitgekomen!

één jaar geleden

Reactie op d-emelssa

Allebei mijn dochters met 19mnd naar peuterbed gedaan de oudste ivm komst z ...
Gebruikte je dan ook al meteen een dekbed voor je meisjes? Of lagen ze er eerst nog in met een slaapzak?

één jaar geleden

Reactie op Miranda95

Gebruikte je dan ook al meteen een dekbed voor je meisjes? Of lagen ze er e ...
Allebei, slaapzak en dekbed. In de zomer wil k de slaapzak uit doen. Laats nacht geprobeerd maar toen werd ze half5 wakker dus dacht dan nog maar niet😬