9 Reacties

één jaar geleden

Het ligt echt aan je kindje. Hoe oud is je zoontje? Wij zijn ook pas verhuisd en hebben een bed van 90/200 gekocht. Een bedhuisje met uitval hekje aan de zijkanten. Hij is er snel aan gewend en vind het helemaal geweldig om in zijn eigen grote bed te slapen

één jaar geleden

Wij hebben deze van petit puk

één jaar geleden

Het fijne is dat wij er altijd bij kunnen liggen als hij ons nodig heeft. Zo hebben we dat op het begin gedaan tot hij in slaap viel.

één jaar geleden

Reactie op alinayaz

Het fijne is dat wij er altijd bij kunnen liggen als hij ons nodig heeft. Z ...
Ja dat was ook mijn idee idd. Omdat we nu nog zo klein wonen en zijn bedje in de woonkamer staat slaapt hij vaak het eerste deel vd avond in mijn bed. Wel n leuk bedje ook😊

één jaar geleden

Wij hebben voor een peuterbedje gekozen, maar meer omdat hij nog door heel zijn bed gaat! Nu valt hij alsnog regelmatig uit bed ondanks de hekjes eromheen 😅

één jaar geleden

Wij hebben een eenpersoonsbed gekozen. Beddengoed is makkelijker en dan hebben we maar 1 keer de overgang. We zagen niet echt het nut van een tussenmaat bed. 🤷‍♀️ Ze ligt er nu alweer een paar maanden in denk ik en ze vind het geweldig. Overgang wel heel rustig aan gedaan en haar daarin volledig gevolgd. Ook nu mag ze nog in het baby bed als ze wil, maar dat wil ze eigenlijk nooit. Slaapt er net zo goed in als in het babybed. Gaat indd wel het hele bed door, deed ze bij het ledikant ook, maar dat stoort haar niet. Het bed is om te bouwen tot half hoogslaper, en heeft daarom al een opstaande rand. Aan 1 kant volledig, die hebben we aan de open kant. De andere kant onderbroken voor waar het trappetje komt als hij de lucht in gaat, die staat tegen de muur. Maar anders heeft ikea randjes die je op de meeste bedden kan vast zetten. Of huis tuin en keuken oplossing, zo'n schuim slang achtig ding voor in het zwembad (geen idee hoe het heet 😅). Kan je onder de matrashoes steken als randje. Die nemen wij mee voor vakanties.

één jaar geleden

Wij hebben voor een eenpersoonsbed gekozen, wel een huisjes bed met hekje aan de andere kant open. Dat gaat al maanden prima, ik zag ook het nut niet in van een peuterbed, nu zijn we in één keer klaar.

één jaar geleden

Wij hebben ook voor eenpersoons gekozen. Ik vind dit fijner qua overgang. Wel had ik voor de eerste paar maanden voor een peuterdekbed gekozen. Zo kon hij wel aan z’n mooie grote bed wennen maar lekker nog onder een klein dekbedje. Wij hebben de lattenbodem op de grond laten staan waardoor je een vloerbed creëert. Als hij het eenmaal gewend is zetten we de lattenbodem op z’n plek. En idd; als hij wat moeizame avonden heeft kan ik er makkelijk bij liggen. Succes!

één jaar geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties, t gaat gewoon n eenpersoonbed worden. Kan ik er gewoon bij liggen als t nodig is idd😁