6 Reacties
één jaar geleden
Absoluut niet de enige 😅 mijn dochter maakt overal een discussie van en m'n zoon van bijna 4 brengt het ten top met de driftbuien, het napraten en nee zeggen. M'n dochter ziet hem als groot voorbeeld dus elke dag is het feest 🙈 slapen gaat een paar dagen goed dan weer minimaal dubbel aantal dagen bagger en zo wisselt het steeds weer. Ik hou mezelf voor , het is een fase het is een fase het is een fase..... en zo tot 10 tellen 😂
één jaar geleden
Zeker niet de enige...
Overdag slaapt die van ons al sinds ze 2 jaar is geworden helaas al niet meer. Dat leverde de nodige drama op want ze werd snel moe in de avond dus avondeten ging regelmatig slecht erin.
In de nacht af en toe huilend wakker maar gaat daarna wel weer slapen..
Overdag koppig en soms niet luisteren en brutaal zijn zelfs. Ik denk ook; fase, fase, fase....... haha het word vast wel beter
één jaar geleden
Hier begon het voor haar tweede verjaardag al, maar nu sinds een maand ook weer rustig 🥳 herken m'n kind weer, ze slaapt weer goed, is weer vrolijk, speelt lekker, ook veel zelf, veeeeeeeel minder drifbuien. Heel fijn!
Dus houdt hoop, ook deze fase gaat weer voorbij, hoewel het wel echt de meest pittige was tot nu toe, is het ook enorm leuk om haar karakter steeds meer te zien vormen. En daar kunnen we nu ook weer van gaan genieten. 😊
één jaar geleden
Same!! Ruim 2.5. Vreselijke driftaanvallen: schreeuwen, huilen, grote mond, etc. Nachten sinds 6 weken drama! 3 x per nacht krijsend wakker en pas willen slapen als ik of haar vader erbij zit..