15 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb er zo nu en dan ook last van, maar een goed glijmiddel icm voorspel doet wonderen.
Ben je getest op suiker? Want soms kan diabetes ervoor zorgen dat het allemaal droger is. Ook kan een infectie hiervoor zorgen. Je kan dit trouwens gewoon aan je vk vragen en die kan dan een uitstrijkje maken om te zien of alles in orde is.
5 jaar geleden
Hier ook enorm last van een droge 📦
De zin is al minimaal en als het er dan van komt helpt voorspel ook niet. Normaal heb ik er totaal geen last van, tegenovergestelde bijna. Ook als ik eens de hand aan mezelf sla blijft het droog. Zal wel op het randje qua suikerwaardes, dus lees net dat dat een oorzaak kan zijn. Laatst waren we het glijmiddel vergeten op een weekendje weg en toen had m’n vriend nog dagen “plezier” van die ene vrijpartij. Had een scheurtje in z’n voorhuid opgelopen door de droogte bij mij. Oeps.
5 jaar geleden
Bij mij was het beter nadat ik caneston had gebruikt omdat er elke keer wat irritatie was en nu is stuk beter
5 jaar geleden
Ik voel juist veel druk op mijn darmen tijdens de seks. Het gevoel te moeten poepen 🙈
5 jaar geleden
Reactie op Mei1988
Is dat een crème?
Nee die had ik geprobeerd maar het bleef droog en af en toe jeuk dus heb capsule/eitje noem ik het altijd ingebracht met mijn vinger en heb al weken geen last meer dus zou dat zeker overwegen. Soms heb je niet echt duidelijk een schimmel maar zit die er wel
5 jaar geleden
Ja zeker, dit heb ik ook. Mijn vriend wordt er ook ongemakkelijk van en twijfelde of het aan hem lag etc.
5 jaar geleden
Heel herkenbaar!
Ik roep al tegen vriendinnen dat het gewoon een dood stuk vlees is daar beneden wat momenteel alleen functioneert voor het 80.000 keer moeten piesen op een dag verder vrij weinig🙈
Kom ook totaal niet in de mood en mijn libido is ver te zoeken.
Normaal bevredig ik mezelf ook nog wel eens.
Maar krijg nu gewoon geen hoogtepunt🙈
Heb me er maar bij neer gelegd.
En mijn man ook.
Heel af en toe komt het er van🙈
Maar daar geniet ik toch zelf minder van als voorheen.
Ongemak en minder prettig.
Hecht nu veel waarde aan andere intimiteit.
Knuffelen etc!
Hopelijk one day komt alles weer goed 🤓