Hoi,
Geven jullie, jullie kindje iets van pijnstilling als je ziet dat ze echt ongemakkelijk zijn door tandjes die door breken? Ik gebruik nu een soort gel maar zie dat dit niet echt effect heeft.
Bij ons werkte de gel ook niet en de pijn werd alleen erger en ergen, toen gelukkig de tip gekregen om ‘Dentinox Suikervrij Druppels’ te gebruiken. En gelukkig werk deze wel.
Druppels van vsm werkt hier ook goed nu Dentinox er niet is! Die gel doet hier ook weinig heb ik het idee.
Even een andere vraag; hoe geven jullie dit? Een wattentip zoals aangegeven lukt hier echt niet, dus ik doe het op m’n vinger en masseer het dan op het tandvlees. 🙈
Ik kreeg van mijn zus (tandarts) het advies om Vitis baby te gebruiken. Deze schijnt goed uit de testen te komen. Zelf nog niet gebruikt omdat ze op dit moment niet veel last heeft. Maar misschien heb je er wat aan.
Hier hadden ze dentinox gewoon bij de albertheijn.. omdat niet iedereen het daar bedenkt om te halen maar veel in drogisterijen haalt, vaak daar nog wel. Wellicht heb je er iets aan.. dekamarkt had het hier ook
Hier dentinox gebruikt Hier mee gestopt vanwege niet werkte en na es een keer de bijsluiter en gesprek met kruidvat medewerker bleek alcohol in te zitten nu chamodent werkt als een trein hier en anders een zetpil erbij hij krijgt soms gewoon per 2 tanden tegelijk