15 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg!

5 jaar geleden

Ik heb deze van de week binnen gekregen van zalando. Mooie donker blauwe kleur. Ik ben 1,77 m en hij zat mooi. Andere zwarte broek die ik besteld had was te kort. Dus misschien heb je hier iets aan.

5 jaar geleden

Bij Asos heb je een hele collectie voor lange vrouwen (tall) en daar zitten ook zwangerschapsbroeken bij volgens mij.

5 jaar geleden

Ik had ze in mijn vorige zwangerschap van h&m. Ik ben 1.78 en die waren lang genoeg. Ook de leggings van hen vond ik fijn. Ze hadden toen ook een mooie zwarte skinny. Dat was vorig jaar dus nog niet zo lang geleden.

5 jaar geleden

Ik ben ook op zoek naar lange positiekleding! Ik ben 1 meter 87 en heb geen zin in koude enkels

5 jaar geleden

Ik zie nu dat Long Tall Sally ook maternity kleding verkoopt 馃憤

5 jaar geleden

Reactie op Nr.2

Bij Asos heb je een hele collectie voor lange vrouwen (tall) en daar zitten ...
Ooh ik kan ze op de site niet vinden daaronder ik zal nog even zoeken, dankje!

5 jaar geleden

Reactie op Sab80

Ik had ze in mijn vorige zwangerschap van h&m. Ik ben 1.78 en die waren ...
Ik heb van de h&m de jeggings besteld maar echt blote enkels 馃檲 en over het algemeen h&m broeken zijn te kort bij mij helaas

5 jaar geleden

Ik zie nu dat Long Tall Sally ook maternity kleding verkoopt 馃憤
Ik ga even kijken wat ze hebben, dankje 馃榿

5 jaar geleden

Ik volg deze post graag heb zelf lengtemaat 34 bij normaal maat 31. Of 38 met lengte 34. Geen idee waar ik die kan vinden

5 jaar geleden

Extra lang en extra small hier! Ik heb normaal maat S ivm geen heupen maar lengtemaat 32/34. Dus ik ben ook benieuwd naar tips!

5 jaar geleden

Ik volg

5 jaar geleden

Ik ben even op zoek en bij www.welovelonglegs.nl op zwangerschapsbroek gezocht. Daar kwamen wel wat zoekresultaten uit! Maar volgens mij is dit echt een niche, dus mochten hier ondernemende vrouwen zitten... 馃槃

5 jaar geleden

Ik weet niet hoe ze nu vallen maar bij me vorige zwangerschap van bonprix besteld. Waren zelfs aan de lange kant (eindelijk eens!) ben zelf 1.78 en heb lange benen (manlief is langer dank ik maar we hoeven nooit de auto stoelen te verzetten)