237 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Smileys

Zijn er nog mede mama’s waarbij het allemaal nog niet zo goed gaat? Gebore ...
Jeetje, wat vervelend dat t zo moeizaam gaat. Onze kleine is geboren met 33.2, ik vond dat hij veel dingen 'ineens' beter ging doen. Aan het begin veel brady's, van het een op het andere moment was dit nagenoeg weg. Drinken ging ook van het een op andere moment goed, ineens had hij wat meer kracht om dit zelf te doen. Heb vertrouwen, geef de kleine een beetje tijd (ik weet dat dit lastig is, je wilt het liefst gewoon gaan genieten) ik denk aan jullie! Heel veel sterkte voor jullie en jullie meisje! 😘

3 jaar geleden

Reactie op AvP

Afgelopen zondagavond is onze lieve zoon Mats geboren met 33.6 weken en 163 ...
Gefeliciteerd! Wat fijn dat hij al lekker groeit

3 jaar geleden

Reactie op Smileys

Zijn er nog mede mama’s waarbij het allemaal nog niet zo goed gaat? Gebore ...
Achh wat verdrietig, dit wil geen een moeder.😔 Geen ervaring maar wil jullie een hart onder de riem steken😘 dat ze snel sterker mag worden en het beter met haar mag gaan!

3 jaar geleden

Reactie op Alexx

Wat goed! Kolf jij ook voor je kind? En geef je hem de borst of de fles of ...
Ik geef beide. 2x per dag de borst en 6x per dag gekolfde melk uit een flesje.

3 jaar geleden

Reactie op Alexx

Het zijn letterlijk babystapjes. Ik ben ontzettend trots als onze Thomas z ...
De laatste voedingen gingen erg goed....🙏 Alleen vannacht 1 voeding 50/50 gedaan met de sonde... Zijn waardes zijn ook allemaal heel netjes en we worden vandaag overgeplaatst naar het ziekenhuis bij ons in de buurt ( nu nog in het EMC )

3 jaar geleden

Reactie op Smileys

Zijn er nog mede mama’s waarbij het allemaal nog niet zo goed gaat? Gebore ...
Geen ervaring, maar weet dat we hier allemaal voor elkaar duimen. ❤ Blijf als je wilt vooral je verhalen en overwinningen hier delen. Onze verhalen zijn net allemaal wat anders, maar ik begrijp heel goed je onzekerheden.

3 jaar geleden

Reactie op Wayraonelove

De laatste voedingen gingen erg goed....🙏 Alleen vannacht 1 voeding 50/50 ...
Dat is echt al heel goed! Hele voedingen zelf drinken lukt hier helaas nog niet. Dat ligt echt aan zijn energie niveau. Ik merk dat ik er onzeker van word, maar ik weet ook dat het gewoon een kwestie van tijd is. Ik betrap mezelf erop steeds te vergelijken met andere baby's op de afdeling die soms sneller gaan. Dat moet ik echt afleren.

3 jaar geleden

Reactie op Alexx

Dat is echt al heel goed! Hele voedingen zelf drinken lukt hier helaas no ...
Hoe is het met alle kanjertjes? Kian is inmiddels 4 dagen in Goes in het ziekenhuis en is sinds vandaag van de monitor af en ligt in een warmte wieg.... Drinken zit een stijgende lijn in, maar wordt steeds meer opgebouwd nu 45 cc, waardoor hij steeds meer overhoudt voor de sonde. Als hij erg moe is, krijgt hij sowieso met de sonde, zodat hij niet te veel energie kwijt raakt hier aan. Ik ben benieuwd wat hij de komende dagen voor een stapjes maakt.... Wat al wel super goed is, is dat hij over zijn geboortegewicht heen is...🙏 Geboren met 2405 gram, hij weegt nu 2445 gram.

3 jaar geleden

Wij zitten te wachten tot ze 48 incident/dip vrij is zodat ze van de monitor af mag, daarna zou ze in principe vrij snel naar huis mogen omdat ze goed drinkt en goed aankomt. Vorige week zaten we op 44 uur en toen had ze een dip. Vanavond om 11 uur zouden we weer op 48 uur zitten dus nu zijn we heel hard aan het duimen dat ze dat haalt.😬

3 jaar geleden

Reactie op Lindaw85

Wij zitten te wachten tot ze 48 incident/dip vrij is zodat ze van de monito ...
Oeh! Ik ga mee duimen! ❤ Hopelijk lekker snel naar huis! 🙏

3 jaar geleden

Reactie op Wayraonelove

Hoe is het met alle kanjertjes? Kian is inmiddels 4 dagen in Goes in het z ...
Wat goed! Moeilijk is dat hè. Je ziet zo graag dat ze zo veel mogelijk zelfstandig drinken. Maar groeien, warm blijven en alles eromheen kost ook energie.

3 jaar geleden

Reactie op Lindaw85

Wij zitten te wachten tot ze 48 incident/dip vrij is zodat ze van de monito ...
Ik duim met jullie mee! Wat fijn dat voor de rest alles al zo goed lukt!

3 jaar geleden

Hier nu twee weken moeder van een heel sterk meisje. Ze is met 35+2 geboren en woog net 2,1 kg. We mochten met 4 dagen uit het ziekenhuis omdat ze het zo goed deed. Inmiddels weer boven haar geboortegewicht. Ik wens jullie allemaal heel veel moed en duim mee dat jullie ukkies ook snel mee mogen!

3 jaar geleden

Reactie op Wayraonelove

Hoe is het met alle kanjertjes? Kian is inmiddels 4 dagen in Goes in het z ...
Ik ben ook in het ziekenhuis in goes ligt die van jou op je kamer die van mij op de wiegen kamer

3 jaar geleden

Reactie op AvP

Afgelopen zondagavond is onze lieve zoon Mats geboren met 33.6 weken en 163 ...
Onze zoon heet ook mats

3 jaar geleden

Gabriel (geboren met 35+5, vorige donderdag) is vandaag van zijn infuusje af gemogen. Hij mocht al vrij snel van de beademing en zuurstof ondersteuning af op dezelfde dag dat hij geboren is. Ik heb hem in bad kunnen doen en we gaan stilletjes aan de temperatuur van de couveuse naar onder halen om te kijken hoe hij zijn temperatuur regelt. Wat een sterk kereltje toch 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Marktanja2018

Ik ben ook in het ziekenhuis in goes ligt die van jou op je kamer die van m ...
Wat een klein wereldje....😊 Wij liggen op de kinderafdeling op 1 kamer. Als in geïmproviseerde couveuse suite.

3 jaar geleden

Reactie op Ravenmom

Gabriel (geboren met 35+5, vorige donderdag) is vandaag van zijn infuusje a ...
Wat is hij prachtig! Super fijn dat hij het zo goed doet! ❤ Vind het zo wonderlijk hoe ze zichzelf aanpassen aan het leven buiten onze buiken... Ik verwonder mezelf iedere dag weer....

3 jaar geleden

Hier een trotse mama: Mats (nu 10 dagen oud; geboren met 33.6wkn) mag vandaag uit de couveuse!! Sinds 4 dagen al geen infuus meer en gisteren van de monitor. Startgewicht 1635 en nu 1740. Nu is het leren drinken en dan mag hij mee naar huis. Zonder tegenslagen nog een week of 2.

3 jaar geleden

Reactie op AvP

Hier een trotse mama: Mats (nu 10 dagen oud; geboren met 33.6wkn) mag vanda ...
Wat fijn! We hebben gisteren het zelfde nieuws gekregen....🥰 Als het zo door gaat mag hij ergens volgende week mee naar huis....