237 Reacties
3 jaar geleden
Vond het ook een heel toepasselijk stukje en werd er ook best emotioneel incontinent van....🙂
Wat een prachtige en dappere kindjes zie ik voorbij komen! Dit is onze dappere man, nu 1 week en 2 dagen oud.....🥰
3 jaar geleden
Thomas heeft net zijn sonde eruit getrokken. (Ik keek op zijn babycam en zag hem ineens naast zijn hoofdje liggen)
De verpleging is van mening dat we wel even kunnen kijken hoe hij het doet zonder sonde. De vorige flesjes heeft hij ook zelf helemaal leeggedronken.
Best spannend eigenlijk. Ergens is het positief als hij natuurlijk zonder kan.
3 jaar geleden
Onze Zoey en Vera gister geboren op 36.6 ze vertonen iets prematuur en dysmatuur gedrag maar hebben geen slangetjes oid. Geboren met gewichtjes van 2360 en 1940 gram.
3 jaar geleden
Reactie op hanneke84-24
Onze Zoey en Vera gister geboren op 36.6 ze vertonen iets prematuur en dysm ...
Wat een schatjes...❤ Van harte gefeliciteerd!
3 jaar geleden
Reactie op AvP
Even een trots momentje delen: onze zoon heeft vanochtend zn mijlpaal van 2 ...
Super knap! Fijn he, om ze die stapjes te zien maken....🥰 Ik vind het iedere dag weer een wonder....
3 jaar geleden
Ik zou het trouwens haast in alle euforie vergeten te vertellen, maar gisteren mocht onze Thomas naar huis, sneller dan verwacht.
Nadat hij van de week eigenhandig zijn sonde eruit had getrokken, heeft hij vervolgens alle flessen zelf leeggedronken.
Hou vol dames, want het kan dus echt ineens heel snel gaan. Als die kleintjes het drinken door beginnen te krijgen, dan zijn ze niet te stoppen!
3 jaar geleden
Reactie op Alexx
Ik zou het trouwens haast in alle euforie vergeten te vertellen, maar giste ...
Ohh wat goed!! Lekker genieten nu van dat mooie mannetje!!
3 jaar geleden
Reactie op Alexx
Ik zou het trouwens haast in alle euforie vergeten te vertellen, maar giste ...
Wat super! Is de eerste dag thuis goed gegaan?
Bij Kian is de voeding ook het enige wat hem nog hier houdt... hij weegt inmiddels 2770 gram...👌 Dus groeien doet hij als kool... Heeft vanmorgen bij pappa 40 cc gedronken, vanmiddag weer iets minder.... Eens komt de dag dat hij genoeg energie heeft voor al z'n flesjes....❤
3 jaar geleden
Reactie op Alexx
We hebben weinig geslapen, maar daar hebben we intens van genoten.
Nog eve ...
Gisteravond zijn 21 uur en 0.00 uur voeding compleet verorberd en hij leek daarna nog wel wat te lusten 🤣 Er zit ineens een hele grote stijgende lijn in!