237 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Wayraonelove

Dit kaartje kreeg ik van een vriendin van mij....❤ Ik vind hem zo toepassel ...
Wauw ❤ kom net weer terug van onze mooie man. Wat een toepasselijk stukje.

3 jaar geleden

Vond het ook een heel toepasselijk stukje en werd er ook best emotioneel incontinent van....🙂 Wat een prachtige en dappere kindjes zie ik voorbij komen! Dit is onze dappere man, nu 1 week en 2 dagen oud.....🥰

3 jaar geleden

Thomas heeft net zijn sonde eruit getrokken. (Ik keek op zijn babycam en zag hem ineens naast zijn hoofdje liggen) De verpleging is van mening dat we wel even kunnen kijken hoe hij het doet zonder sonde. De vorige flesjes heeft hij ook zelf helemaal leeggedronken. Best spannend eigenlijk. Ergens is het positief als hij natuurlijk zonder kan.

3 jaar geleden

Onze Zoey en Vera gister geboren op 36.6 ze vertonen iets prematuur en dysmatuur gedrag maar hebben geen slangetjes oid. Geboren met gewichtjes van 2360 en 1940 gram.

3 jaar geleden

Reactie op hanneke84-24

Onze Zoey en Vera gister geboren op 36.6 ze vertonen iets prematuur en dysm ...
Wat zijn ze mooi! Gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Reactie op hanneke84-24

Onze Zoey en Vera gister geboren op 36.6 ze vertonen iets prematuur en dysm ...
Wat een schatjes...❤ Van harte gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Reactie op hanneke84-24

Onze Zoey en Vera gister geboren op 36.6 ze vertonen iets prematuur en dysm ...
Gefeliciteerd met jullie mooie dochters!

3 jaar geleden

Even een trots momentje delen: onze zoon heeft vanochtend zn mijlpaal van 2kg bereikt: 2005 gram!! Geboren met 1635gr precies 2 weken geleden! En heeft al 2 flesjes (40ml) leeggedronken!! Hopelijk houdt ie dit vol en mogen we m snel mee naar huis nemen (morgen 36 weken).

3 jaar geleden

Reactie op AvP

Even een trots momentje delen: onze zoon heeft vanochtend zn mijlpaal van 2 ...
Super knap! Fijn he, om ze die stapjes te zien maken....🥰 Ik vind het iedere dag weer een wonder....

3 jaar geleden

Reactie op AvP

Even een trots momentje delen: onze zoon heeft vanochtend zn mijlpaal van 2 ...
Wat goed! Zo begint het, als ze eenmaal op dreef zijn dan gaat het snel!

3 jaar geleden

Reactie op AvP

Even een trots momentje delen: onze zoon heeft vanochtend zn mijlpaal van 2 ...
Ahhhh super! Ik wacht hier ook op het volgende mijlpaaltje. Onze toppertjes doen het goed 🥰

3 jaar geleden

Ik zou het trouwens haast in alle euforie vergeten te vertellen, maar gisteren mocht onze Thomas naar huis, sneller dan verwacht. Nadat hij van de week eigenhandig zijn sonde eruit had getrokken, heeft hij vervolgens alle flessen zelf leeggedronken. Hou vol dames, want het kan dus echt ineens heel snel gaan. Als die kleintjes het drinken door beginnen te krijgen, dan zijn ze niet te stoppen!

3 jaar geleden

Reactie op Alexx

Ik zou het trouwens haast in alle euforie vergeten te vertellen, maar giste ...
Ohh wat goed!! Lekker genieten nu van dat mooie mannetje!!

3 jaar geleden

Reactie op Alexx

Ik zou het trouwens haast in alle euforie vergeten te vertellen, maar giste ...
Oh kei goed! Wat waren bij hem de vakjes die hij moest aftikken? Hier leeftijd - gewicht - temperatuur en voeding

3 jaar geleden

Reactie op Ravenmom

Oh kei goed! Wat waren bij hem de vakjes die hij moest aftikken? Hier leeft ...
Het belangrijkste was de voeding. 7 van de 8 voedingen volledig zelfstandig via de fles of borst. Dacht dat het nog heel lang zou duren, maar hij maakte ineens sprongen

3 jaar geleden

Reactie op Alexx

Ik zou het trouwens haast in alle euforie vergeten te vertellen, maar giste ...
Wat super! Is de eerste dag thuis goed gegaan? Bij Kian is de voeding ook het enige wat hem nog hier houdt... hij weegt inmiddels 2770 gram...👌 Dus groeien doet hij als kool... Heeft vanmorgen bij pappa 40 cc gedronken, vanmiddag weer iets minder.... Eens komt de dag dat hij genoeg energie heeft voor al z'n flesjes....❤

3 jaar geleden

Reactie op Wayraonelove

Wat super! Is de eerste dag thuis goed gegaan? Bij Kian is de voeding ook ...
We hebben weinig geslapen, maar daar hebben we intens van genoten. Nog even volhouden voor jullie, voordat je het door hebt maakt hij ineens sprongen!

3 jaar geleden

Reactie op Ravenmom

Oh kei goed! Wat waren bij hem de vakjes die hij moest aftikken? Hier leeft ...
Niet de monitor / saturatie ??

3 jaar geleden

Reactie op Alexx

We hebben weinig geslapen, maar daar hebben we intens van genoten. Nog eve ...
Gisteravond zijn 21 uur en 0.00 uur voeding compleet verorberd en hij leek daarna nog wel wat te lusten 🤣 Er zit ineens een hele grote stijgende lijn in!

3 jaar geleden

Reactie op Wayraonelove

Gisteravond zijn 21 uur en 0.00 uur voeding compleet verorberd en hij leek ...
Precies wat ik bedoelde inderdaad! Het lijkt wel of ze het dan ineens doorhebben! Nog even doorzetten! Ik ben nog volop aan het "genieten" van onze slapeloze nachten. 😂