8 Reacties

4 jaar geleden

Om dan een kaartje te krijgen is erg fijn. je weet dat er mensen zijn die meeleven. Wat heel veel kracht geeft, is een felicitatie aan de ouders, en voor de kleine iets in de trend van: 'zet hem op, kleine kanjer' oid.

4 jaar geleden

Inderdaad gefeliciteerd met de geboorte van en voor kleine zoiets als: je bent een topper, zet hem op!

4 jaar geleden

Ik vond het erg lief dat een van mijn vriendinnen kaartjes schreef aan mijn kind, waarop ze schreef dat ons kind een vechter en kanjer is en dat ons kind de beste ouders heeft die het zich kan wensen, die heel veel van ons kind houden. Dat was een hart onder de riem zowel voor ons als voor ons kind ☺️🥰. Maar jeetje 27 weken, erg vroeg inderdaad…jammer dat stichting earlybirds nog steeds geen foto’s mag maken vanwege corona. 😭

4 jaar geleden

“Geniet ervan” zou ik inderdaad niet zeggen. Het is voor iedereen anders maar ik vond het echt zo heftig en wij hadden zelfs een veel latere termijn. Het echte genieten komt voor ons nu pas nu we uit het ziekenhuis zijn.. je zou ze een hydrofiel cadeau kunnen doen met een leuk printje, vaak mogen ouders ermee slapen en kan de hydrofiel daarna in de couveuse!

4 jaar geleden

Reactie op Stinapa

“Geniet ervan” zou ik inderdaad niet zeggen. Het is voor iedereen anders ma ...
Ik kocht een couveuseknuffel van Kleine Lucas. Het is vooral het kaartje waar ik niet goed weet wat erop te zetten. Het is het gedacht dat telt, maar in een situatie als deze kan je veel verkeerd zeggen, denk ik. Onbedoeld ongevoelig overkomen. Dat wil ik absoluut vermijden.

4 jaar geleden

Ik zou een kaartje schrijven gericht aan het kindje waarin je ook de ouders benoemd.

4 jaar geleden

Ik kocht een couveuseknuffel van Kleine Lucas. Het is vooral het kaartje wa ...
Goed idee die couveuse knuffel van Kleine Lucas! wat ik eerder al zei, ik zou zeggen dat de baby een kanjer/vechter is en dat hij/zij de beste ouders heeft die hij/zij zich kan wensen, en maar snel aansterken. Zoiets

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties. Heel leuk idee om het kaartje naar de baby te richten. ❤️