42 Reacties
5 jaar geleden
Niet randstad maar als je een stukje wilt rijden in Rosmalen (Den Bosch) laatst ook geweest met mijn dochtertje van 6
5 jaar geleden
Babyworld mochten we max 2 personen meenemen. Dus partner en kind is mogelijk.
Daarnaast heb ik babyworld als er prettig ervaren. Ook niet onbelangrijk
5 jaar geleden
In Hoorn mogen ook kinderen mee, dat is een uurtje rijden vanaf Utrecht
5 jaar geleden
Echo's 4 fun in Maassluis. Je mag in totaal 3 extra mensen mee nemen. Zo onwijs lieve mensen en ze nemen de tijd. Kan het echt iedereen aanraden! Had een afspraak van een kwartier maar heb zeker 3 kwartier liggen kijken naar die kleine.
5 jaar geleden
Reactie op HappyMama90
Babyworld mochten we max 2 personen meenemen. Dus partner en kind is mogeli ...
Dit wilde ik ook zeggen. Babysworld erg fijne praktijk met goede ervaring en inderdaad max 2 personen mogen mee.
5 jaar geleden
Echopraktijk Liva in Voorschoten. (Leiden)
Wel een uurtje rijden voor jou, maar hier mogen naast de zwangere nog 2 andere mensen mee uit het zelfde huishouden. (en kinderen tot 13 jaar zonder klachten mogen sowieso mee)
Vind het een hele fijne praktijk en het zijn verloskundige die er werken. Wat ik zelf fijn vind als je vragen hebt enzo. Daarnaast ook gewoon hele lieve mensen die de tijd voor je nemen en goede uitleg geven over wat je te zien krijgt. Ben er nu 2 keer geweest voor een pret echo, en ga er ook zeker nog wel terug.
5 jaar geleden
Prepret in Amersfoort! Ik heb daar bij alle drie mijn kinderen de geslachtsecho laten doen. Erg goede ervaring. Mijn 2 zoons zijn 3 weken geleden ook gezellig meegeweest...
5 jaar geleden
Dr. Papa in Amsterdam (Zeeburgereiland). Is ook echt een super leuke ervaring en hij maakt een filmpje van de hele echo, waarbij je jezelf ook hoort praten. Hij maakt bij de echo van 20 minuten bijna een hele 20 weken echo! Bij de eerste zijn we geweest en een paar weken terug voor de tweede ook.
5 jaar geleden
Wonderbabies in Capelle aan den IJssel. Super ervaring mee! Je mag daar 2 personen mee nemen en krijg je heel uitgebreid uitleg tijdens de echo. Ook goede reviews op internet.
5 jaar geleden
Ik heb voor woensdag een afspraak bij funbaby in Rotterdam. Heb bewust ook voor hun gekozen zodat ik mijn zoontje mee kan nemen en nog 2 volwassenen.
5 jaar geleden
In Almere bij Pearls of Eden! Hele vriendelijke dame en je mag daar (volgens mij) ook 2 volwassenen mee!