8 Reacties
één jaar geleden
Wat leuk! Ik ook april '21 kindje en nu ongeveer 4/5 weken zwanger.
Ik heb niet echt advies qua drank, ik was al ruim voordat we begonnen gestopt met drinken. En ik ben vaak de bob.
Misschien kan je dus zorgen dat je de bob bent en met auto snel weg moet kunnen als er wat is?
één jaar geleden
Precies hetzelfde schuitje, mijn dochter is geboren op 5 april 2021 en in ben nu bijna 5 weken zwanger. Morgen al de eerste uitdaging op de familie dag en de komende weken ook een aantal feestjes. Super moeilijk maar probeer er maar relaxed onder te blijven en voor alcoholvrije keuzes te gaan.
één jaar geleden
Als het familie feestje bijv ergens anders is, zou je de bar man / vrouw kunnen vragen of ze water of dubbelfris oid voor je in een wijnglas willen doen.
Thuis bij de verjaardag van je vriend vast dubbelfris of alcohol vrije wijn oid in een lege wijnfles doen en dat dan in je glas doen. Dan lijkt het alsof je gewoon een wijntje neemt.
Verder die week vakantie maakt het misschien wel wat lastig.. maar ook dan zou je kunnen kijken of je af en toe iets anders in een glas wijn kan krijgen. Als het af en toe lijkt dat je wijn drinkt dan valt het hopelijk alsnog niet op
één jaar geleden
Reactie op Sarah93
Als het familie feestje bijv ergens anders is, zou je de bar man / vrouw ku ...
Ohja en als je in de kroeg bent en iemand neemt echte wijn voor je mee deed ik vaak de smoes dat ik even naar de wc moest en dan nam ik m’n glas mee, kiepte hem om en deed er dan water in