10 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb vanaf mij 15de psoriasis in mij hoofd,ben nu 33 jaar na mijn eerst zwangerschap 10 jaar geleden krijg ik over mijn hejle lichaam toen alles geprobeerd van cream pillen sort zonnebank,op eind help niks was ik 8 jaar geleden weer zwanger van mij zoontje en ja in zwangerschap is alles weg gegaan maar van mijn hoofd nooit echt ,na bevallen heel veel terug gekregen weer dus zijn we gaan een x in 3 manden gaan prikken Stelara super spul alles was binnen 3 maanden weg maar van mij hoofd niet echt maar was veder alles schoon mijn hejle lichaam heb ik paar jaar gedaan tot we weer besloten om baby nemen,dus gesop mee maar had tussen tijd Sorin cream gebruik ook super spul allen in zwangerschap mag niet worden gebruikt dus nuis allen op mijn beenen 3 plekken terug gekomen en dat ist en nu in deze zwangerschap gaat het niet echt weg 馃し鈥嶁檧锔廵n heb zo veel jeuk op mijn beenen.In hoofd heb ik plekken maar daat geen last van tot nu toe.
Ik gebruik cream als nivea dove vaseline maar jeuk heel erg!!!
Mvg Lucia
5 jaar geleden
Reactie op Lucia 123
Ik heb vanaf mij 15de psoriasis in mij hoofd,ben nu 33 jaar na mijn eerst z ...
Nivea en dove bevatten altijd parfum. Dat droogt uit. Vaseline stopt juist je huid dicht door de petroleum die erin zit. Ik zou even je huisarts of een dermatoloog om zal vragen (hormoonzalf maakt h茅 huid heel dun dus dat is ook niet ideaal).
5 jaar geleden
Ik gebruik ketoconazol shampoo, want ik heb het op mijn hoofdhuid. Het was een poos weg/minder. Sinds ik zwanger ben een enorme explosie door de hormonen. En ik haal de dikke plakkaten weg met babyolie van zwitsal. Nachtje in laten trekken en er rustig uitborstelen. Ja, je hebt een vette kop 3 dagen, maar beter dan geen haren op je hoofd 馃槅