74 Reacties

4 jaar geleden

Geweldig ! Super goed gedaan door jullie en door jullie kleintje 😍

4 jaar geleden

Wauw! Hoe goed is dit!

4 jaar geleden

Oh wauw! Dit doen wij ook, wist alleen niet dat je eerst 100 sec er tussen moet laten. Ga dit ook proberen🤭🤗

4 jaar geleden

Reactie op Baby 2021

Oh wauw! Dit doen wij ook, wist alleen niet dat je eerst 100 sec er tussen ...
Succes! Ik ben benieuwd of het bij jou ook zo goed gaat werken.

4 jaar geleden

Wat goed! Heel knap! Geen speen voor jullie kleine? En hoelang duren de dutjes meestal?

4 jaar geleden

Reactie op Mamamoo

Wat goed! Heel knap! Geen speen voor jullie kleine? En hoelang duren de dut ...
Nee. Een speen heeft hij nooit gewild. De dutjes zijn overdag 45 minuten. Je kunt er de klok op gelijk zetten... Heel toevallig heeft hij dus wel deze twee dagen een dut van 1,5 uur gemaakt. Of zou dat geen toeval zijn en een bijkomend effect zijn?

4 jaar geleden

Moet ik ook maar eens proberen want hier gaat alles ineens terug achteruit (19weken). Wat nu bij ons gebeurd is dat als ik hem op bed leg dat hij gewoon weer wakkerder wordt en begint te spelen. En ik heb het gevoel dat als ik hem laat doen hij dus ook gewoon niet slaapt. Het is pas als ik hem forceer, door bijvoorbeeld mijn hand op zijn gezichtje leggen en zijn lijfje stil ge houden, dat hij rustig wordt en in slaap kan vallen. Wat doe ik dan best denken jullie?

4 jaar geleden

Reactie op Sannnne

Nee. Een speen heeft hij nooit gewild. De dutjes zijn overdag 45 minuten. J ...
Thanks! De klok erop gelijk zetten is herkenbaar haha. Nog een vraagje hoor. Wat doe je als hij snachts huilt en het is geen tijd voor een voeding?

4 jaar geleden

Reactie op Mamamoo

Thanks! De klok erop gelijk zetten is herkenbaar haha. Nog een vraagje hoo ...
Ja, daar worstel ik nog mee. Hij wordt 'snachts twee keer wakker en wil dan ook voeding. Ik geef borstvoeding. Echt huilen doet hij 'snachts niet, dus deze methode werkt dan niet. Hij maakt zichzelf dan alleen maar meer wakker als ik hem laat liggen. Dus tot nu toe leg ik hem 'snachts wel slapend weg na een voeding en dan even op mij liggen.

4 jaar geleden

Reactie op Sannnne

Ja, daar worstel ik nog mee. Hij wordt 'snachts twee keer wakker en wil dan ...
Ah precies! Zit midden in de slaapregressie met elk uur wakker huilen en dan met een speen wel weer even in slaap vallen maar ook nooit lang. Denk dat het zou helpen als ze weet hoe ze zelf in slaap kan vallen, liefst zonder speen

4 jaar geleden

Wat doe je als je kindje maar blijft gillen ook op je arm? En als hij dan rustig wordt is het gelijk van hysterisch gillen naar slapen. Dus leg ik hem slapend weg maar zodra hij het matras raakt weer gillen... En hoelang blijf je doorgaan? Toch geen uren?

4 jaar geleden

Reactie op deJong01

Wat doe je als je kindje maar blijft gillen ook op je arm? En als hij dan r ...
Wij hebben het geluk dat ons kindje vrij snel rustig wordt na oppakken. Ik heb nog niet meegemaakt dat hij bleef gillen. In dat geval zou ik wiegen denk ik. Als hij rustig wordt, wacht ik een paar tellen. Even goed luisteren of ook zijn ademhaling rustig is en dan leg ik hem weg. We zijn nooit uren bezig geweest. 12x opnieuw troosten was dus het langst en ja, dat duurt even. Maar dat weet je ook als je aan zoiets begint.

4 jaar geleden

Dag 3 Dutje 1: 0x Dutje 2: 2x (na 45 minuten werd hij wakker en heb ik hem opgepakt en opnieuw weggelegd en sliep hij nog 1,5 uur verder😱) Dutje 3: 1x Dutje 4: 3x Avond: 2x

4 jaar geleden

Reactie op Sannnne

Dag 3 Dutje 1: 0x Dutje 2: 2x (na 45 minuten werd hij wakker en heb ik hem ...
Wat goed. En hoelang pak je hem dan op? Duurt het lang voordat ie rustig is?

4 jaar geleden

Reactie op Manndy94.

Wat goed. En hoelang pak je hem dan op? Duurt het lang voordat ie rustig is ...
Ik time het niet echt, maar ik denk dat het een klein minuutje is voor hij rustig genoeg is om weer neer te leggen. Dan gaat hij echt wel weer huilen, maar nu krijgt hij het dus voor elkaar om zelf te stoppen en te gaan slapen. Soms stopt hij na 10 seconden al!

4 jaar geleden

Reactie op Sannnne

Ik time het niet echt, maar ik denk dat het een klein minuutje is voor hij ...
Wat goed! Ik wil dit ook gaan proberen morgen. Hij valt nu vaak in slaap wiegend op ons omdat ik er helemaal door heen zit met alles😅 dus even voor de makkelijke weg nu. Maar dat wil ik wel anders natuurlijk

4 jaar geleden

Reactie op Manndy94.

Wat goed! Ik wil dit ook gaan proberen morgen. Hij valt nu vaak in slaap wi ...
Ik start donderdag! Laat je weten hoe het gaat?

4 jaar geleden

Reactie op Mamamoo

Ik start donderdag! Laat je weten hoe het gaat?
Ja morgen is mn vrije dag, do en vrij is ie naar mn schoonouders. Die krijg ik er nooit aan, die luisteren zoieo niet echt 🙄 hij slaapt verder overal hartstikke goed (met hulp dan wel) maar behalve daar. Soms maar sochtends een uur en smiddags 3 kwartier om gek van te worden

4 jaar geleden

Reactie op Manndy94.

Ja morgen is mn vrije dag, do en vrij is ie naar mn schoonouders. Die krijg ...
Ow, irritant!! Haha, dat niet luisteren is herkenbaar. Frustrerend ook 😆

4 jaar geleden

Reactie op Sannnne

Ik time het niet echt, maar ik denk dat het een klein minuutje is voor hij ...
En dan hou je nog steeds de 100 seconden aan als hij huilt?