23 Reacties
5 jaar geleden
Wij zijn ook bezig een geboortebord te maken 🤗 van hout, manlief heeft de vorm uitgezaagd en is nu bezig met het bord te verven. Dan timmeren we die nog op een stok en kan in de tuin gezet worden. Volgens mij krijgen we van de kraamzorg nog een raamsticker, maar dat weet ik niet zeker. Ik dacht bij een vriendin die ook onze kraamzorg had dat gezien te hebben.
5 jaar geleden
Wat grappig. Hier in de Achterhoek wordt de versiering juist geregeld door de buren, familie en vrienden.. Als de baby wordt geboren komen zij allemaal langs om een bord in de tuin te zetten en slingers op te hangen.
5 jaar geleden
We hebben ons eigen bord gemaakt. De namen die we hebben bedacht (we weten niet wat het wordt) zijn ook uitgezaagd letter voor letter gefiguurzaagd en ligt allemaal klaar voor als de kleine geboren wordt. verder slingers buiten van boven naar geboorte bord en binnen niks alleen kaartjes die we misschien krijgen en de cadeaus
5 jaar geleden
Bij ons komt er een ooievaarsnest.
Deze zetten we al voor ze geboren word met een bordje landingsbaan. Als onze kleine meid geboren is komt er een ooievaar in met een roze doek met daar een pop in. Met de naam op een bordje eronder en verder hebben we nog een raamsticker.
5 jaar geleden
Ik heb hele creatieve schoonouders 💖🤩. Die hebben deze gemaakt. En als de kleine meid geboren is veranderd de ooievaar van een zittende broeiende ooievaar in een staande ooievaar met een roze strik en wordt het bordje broedplaats vervangen door een zelfgemaakt houten bord in de vorm van een hartje met dr naam erop 💖🤩

5 jaar geleden
Reactie op VMR91
Weet iemand een goede website waar je een eigen ontwerp (zelfde als geboort ...
Wij hebben ons geboortebord laten maken bij www.geboortebordkopen.nl
Daar hebben ze het onderwerp van ons geboortekaartje heel mooi uitgesneden op Dibond en de naam van onze kleine man er onder gezet.
Deze komt op een paal in onze voortuin te staan 🥰
Heel netjes gemaakt en super stevig voor een eventuele storm als vandaag 🙈
5 jaar geleden
Nou had ik ook. Dus ik ben in mn verlof spullen gaan verzamelen en wilde ook weer iets wat ik bijna niet voorbij zag komen. Ik ga een geboortepaal/bord zelf maken. Met t idee in mn hoofd als plan b een geboortevlag met als thema die ik in de babykamer heb. (Foto is niet mijn boord, maar meer een idee)