Ik wilde er een kopen, maar toen zij een vriendin dat ze die nog nooit gebruikt heeft, want “je gaat waarschijnlijk niet wandelen als het regent”. Logisch natuurlijk. Ik heb nu besloten er (nog) geen aan te schaffen.
Ik heb hem er ook bij gekregen en veel gebruikt bij onze eerste. Soms weet je niet of het gaat regenen en soms moest ik boodschappen doen in de regen dan was het ideaal en onze jongen vond het altijd fantastisch om er onder te zitten!
Toen de originele regenhoes kapot ging, heb ik ook vaker een universele gebruikt van bijvoorbeeld de kruidvat, past prima. Ik heb honden dus moet ook in de regen gaan wandelen.
Ik heb ook de joolz day en een regenhoes van de prenatal, heb hem veel gebruikt en bewaard. Dus ga deze nu weer gebruiken 😊 Hij is misschien niet zo mooi als die van joolz maar ik gok wel een stuk goedkoper.
K heb een originele van Joolz en ook het originele muskietennet v joolz.
Ik heb hem al 2 jaar voor m’n zoontje....nooit gebruikt🤪. Ik ga niet in de regen lopen met een kinderwagen namelijk, terwijl ik toch ook een hond heb. Ik loop dan liever met draagzak onder een paraplu. K zou hem dus nu niet meer aanschaffen