31 Reacties

4 jaar geleden
Reactie op Helloo
Het merk cotton fish heeft fijne overslagrompers in grotere maten. De maten ...
Ga het bekijken. Normale rompers doe ik uit maar ook aan via de onderkant 😶

4 jaar geleden
Reactie op Sacha30
Zeeman heb ik mouwloze gehaald die je aan 1 kant van de schouders open kan ...
Ja ik heb ook mouwloze maar dat is een beetje koud in de winter. Dan moet er een shirtje overheen en dan zit je met hetzelfde probleem. .

4 jaar geleden
https://www.prenatal.nl/babykleding-44-68/meisjes/rompers/prenatal-overslagromper-1323350330.html?dwvar_1323350330_kleurnaam_60=Light%20Yellow%20Brown&cgid=149#prefn1=maat_249&prefv1=74%7C80%7C86%7C92%7C98%7C104&prefn2=mouwlengte_77&prefv2=Lange%20mouwen&start=1
https://www.prenatal.nl/babykleding-44-68/meisjes/rompers/prenatal-overslagromper-sterrenprint-1266660077.html?dwvar_1266660077_kleurnaam_60=Indigo%20Blue&cgid=149#prefn1=maat_249&prefv1=74%7C80%7C86%7C92%7C98%7C104&prefn2=mouwlengte_77&prefv2=Lange%20mouwen&start=1

4 jaar geleden
Reactie op Sacha30
Ja ik doe er altijd een shirt erover. Ik krijg die worsten armen bijna niet ...
Daarom moet hij ook super stretch zijn 😅

4 jaar geleden
Heb jij deze? Vooral de bovenste lijkt mij totaal niet lekker rekbaar.

4 jaar geleden
Reactie op MvM2021
Ik was er zelf ook al naar op zoek.
Heb nu maar gewone rompers gehaald die ...
Ja die hoop heb ik ook al vanaf het begin, dat het minder erg gaat worden. Maar tot nu toe nog geen succes 🙈

4 jaar geleden
Heb jij deze? Vooral de bovenste lijkt mij totaal niet lekker rekbaar.
Nee wij gebruiken alleen korte mouw. Maar wist dat ze bij prenatal korte mouw overslag hebben in grotere maten dus had even gezocht of ze ook lange mouw hebben en kwam deze tegen. Geen idee dus verder hoe de stof is.
Onze dochter vindt het trouwens ook niet leuk om iets over haar hoofd te krijgen maar merk wel dat het nu makkelijker wordt door het elke dag te doen. We maken er een beetje een kiekeboe spelletje van of ik zing ondertussen een liedje. Dus oefening baart wel kunst hier. Misschien heb je daar nog wat aan. Kan me voorstellen dat je erg beperkt bent als je alleen lange mouw overslag rompers aan kan doen.
Doen jullie dan dus alleen romper lange mouw? Is 1 laag kleding niet te koud dan? Gewoon een vraag hoor, geen oordeel 😊

4 jaar geleden
https://www.dilling.nl/Baby-ondergoed/Merino-wollen-romper-met-lange-mouwen-voor-baby-s-1-2.html
Deze zijn echt ongelooflijk strechy 👌

4 jaar geleden
Nee wij gebruiken alleen korte mouw. Maar wist dat ze bij prenatal korte mo ...
Nee daarover heen een boxpak of een vestje. Ik heb ook veel rompers zonder overslag en ik doe ze ook wel aan via hoofd maar t is elke keer krijsen.

4 jaar geleden
Reactie op Lelijke_heks
Maar niet overslag 😅

4 jaar geleden
Reactie op Lelijke_heks
Staan ook overslag rompers bij 😬
Ik zie nu dat de overslag rompers alleen kleinere maatjes zijn 😥

4 jaar geleden
Reactie op Lelijke_heks
Ik zie nu dat de overslag rompers alleen kleinere maatjes zijn 😥
Op www.ziloen.nl staan ze wel in grotere maatjes 👌

4 jaar geleden
Jaaa wow zelfde probleem, zoonlief is een mega dramaqueen met aankleden. Ik heb 2 rompers cadeau gekregen van het merk Ba Ba, overslag, supergoede kwaliteit en gaan t/m maat 80! Vallen ook best groot, dus echt een aanrader. Heb even gekeken en zijn wel 19 eu per stuk. Maar als je het hebt is het een dikke aanrader! Anders heeft prenatal in ieder geval overslag t/m maat 74. Succes ❤

4 jaar geleden
Geen overslag romper, maar enorm stretchy en lang zijn de rompers van Name it. Mijn zoontje vindt het ook echt verschrikkelijk als ik kleding over z’n hoofd aantrekt. Maar ik rek de kraag van deze rompers zo ver uit dat ik em meteen over zijn hoofd heen trek. Bij deze dan ook nooit gezeur. En ze zijn best betaalbaar, maar vooral ook super zacht voor zijn eczeemhuidje.