21 Reacties

5 jaar geleden

Ow ik ken je gevoel. Gelukkig mag ik ten alle tijden op zijn telefoon en als er iets is wat niet door de beugel kan laat hij mij dit gelijk weten. We hebben namelijk voor onze zwangerschap een aantal keren hier in gezeten en hij zag hoe pijnlijk dit voor me was en hoeveel verdriet ik er van had en ik op het punt stond hem te verlaten. Voor hem ben ik zijn wereld en nu helemaal we samen een kindje krijgen. Nu delen we alles aan elkaar en met elkaar. Wat ik bij jou vreemd vond en meteen alarmbellen gingen rinkelen is dat hij eerst zij heb ze verwijderd vervolgens zegt hij dat ie dat niet heeft gedaan en als je dan zijn telefoon wilt dan mag dat pas naar het verwijderen dus ook het gesprek met deze meiden zijn verwijderd. Ik weet niet of het mogelijk is om berichten geschiedenis van snapchat terug te halen is anders dit zeker doen. Voor de rest ga echt op je strepen staan voor het te laat is. Jullie gaan trouwen, hij heeft daarvoor zelf zijn vrijheid voor opgegeven en jullie krijgen samen een kind en dat zou voor jullie liefde moeten staan. Het zal wel een opvlieger zijn van hem maar dit mag niet ten kosten van jullie gaan. Succes en heel veel liefde gewenst met alles

5 jaar geleden

Hallo, ik snap dat u veiligheid wil en zekerheid, en u wilt alleen maar met zijn tweeën in een relatie zijn . hem duidelijk te maken en zonder aan hem te trekken is moeilijk. Mijn advies leg het duidelijk uit ! En neem dan echt echt even afstand en hem dan echt negeren, kijk wat hij dan doet.

5 jaar geleden

Reactie op Roxcana

Ow ik ken je gevoel. Gelukkig mag ik ten alle tijden op zijn telefoon en al ...
Dankje voor je reactie!! Hij wilde dubbel checken of hij ze als “vriend” op Snapchat al had verwijderd en of niet. Het is zo lastige situatie omdat er nu meer bij komt kijken dan als “niet-zwangere”

5 jaar geleden

Mijn kijk erop is dat hij iets te verbergen heeft/vreemdgaat. Anders zou hij niet zo moeilijk doen. Als je zelf het gevoel hebt dat er iets niet klopt, dan is dat ook meestal zo (da's mijn ervaring iig) Wat je er verder mee moet, geen idee. Ik zou zelf niets zeggen en z'n telefoon en gedrag in de gaten houden tot ik bewijs heb van wat er gaande is. Maar dat is wss niet de beste manier om hiermee om te gaan 😬

5 jaar geleden

Hoi! Wat herken ik mijn relatie in jou verhaal. Echter is het bij mij al paar jaar geleden en heeft hele diepe dalen gekend. Mijn tip aan jou is om er met je verloofde open over te praten, vertrouwen is namelijk de basis van je relatie! Als dat er niet is en er wordt niet over gepraat, gaat het vroeg of laat fout en het zal jammer zijn als jullie kindje de dupe daarvan is.. Uit je gevoelens, je onzekerheden en praat hierover. Geef niet zomaar op maar laat je ook alsjeblieft niet aan het lijntje houden. ❤️

5 jaar geleden

wat jammer dat je dit meemaakt! ik voel met je mee. Ik merk dat het van twee kanten komt: hij die jouw vertrouwen schaadt en jij die dan zijn privacy wil schenden door zijn gsm te checken ( maar snap waarom hoor). Ik zou proberen eerst wat rust op te zoeken voor je deze stap zet. Maar zou duidelijk aan je vriend meegeven met welk idee je zit. Als hij dit hoort gaat hij misschien beseffen hoe ver dit gekomen is.... Eventueel nog een stapje verder gaan en een relatietherapeut opzoeken.. alles om te voorkomen om serieuze stappen te zetten! mijn eerste dochter is uit een vorige relatie. Ik ben als vrouw nu veel gelukkiger maar ik moet mijn dochter om de week missen. Dus ik zou heel goed nadenken, rust nemen ( mentaal en fysiek ) en geen overhaaste beslissingen nemen. Veel succes meid! Weet dat je sterker bent dan je denkt!

5 jaar geleden

Ik heb de tijd genomen om dit te lezen hoor! Wil je ook vooral aangeven te blijven praten met hem, persoonlijk vindt ik het heel vreemd dat je een 2e snapchat aanmaakt, aan 1 heb je voldoende en daarna ook niet je telefoon willen geven zegt voor mij genoeg.. voor mij zou je met een eerlijke goede reden moeten komen helemaal omdat je zwanger bent. Weet wel, doe wat jij wilt doen niemand kan je hier vertellen wat het beste is alleen kunnen we wel onze mening hierover geven. Ik zou persoonlijk het advies geven echt aan te geven eerlijk te blijven tegen over jou en eigenlijk ook de baby zorg goed voor jezelf jij kunt dit ! Dikke knuffel

5 jaar geleden

Dankje voor je reactie!! Hij wilde dubbel checken of hij ze als “vriend” op ...
Bullshit dat kan hij ook doen terwijl jij mee kijkt. Ik heb al wat rare quibesse in me leven gehad die dachten alles te kunnen flikken. Ik snap dat dit even spannend voor hem is maar, hij mag best wel rekening houden met jou gevoel en wat jou baby mee krijgt van jou emoties. Mannen zijn gewoon aparte wezens. Maar blijf praten, blijf op je strepen staan en laat je vooral niet ompraten en luister naar je gevoel. Dat zijn de belangrijkste dingen die ik je mee kan geven!

5 jaar geleden

Luister inderdaad naar je gevoel. Dat heeft het meestal goed. Mijn onderbuikgevoel is in ieder geval meerdere keren bevestigd dus ik zal hier dan ook altijd op vertrouwen. Confronteer hem met je gevoelens en gedachtes, maar denk inderdaad goed na over de eventuele gevolgen. Het zou fijn zijn als jullie goed kunnen praten en hier uit kunnen komen.

5 jaar geleden

Als ik het zo lees heb ik wel een mening maar het is misschien niet hetgeen je wilt horen. Mannen neigen ernaar zich overdreven te gaan verdedigen op het moment dat ze zich aangevallen of gecontroleerd voelen. Niet dat je niet het recht hebt om naar die vrouwen te vragen (zijn telefoon eisen om iets te checken vind ik persoonlijk ver gaan) maar waar gaat het je echt om? Dat hij twee vrouwen heeft toegevoegd, mag dat niet? Dat komt bij mij wat jaloers over. Ik zou bij mijn vriend over een nieuwe vriendin/meid die hij ontmoet heeft juist enthousiast reageren 'oh wat een leuke meid, waar ken je haar van' dat soort dingen. Dan is een man eerder geneigd meer te delen dan wanneer je iets 'verbied' Jaloezie komt vaak voort uit dat je je onzeker voelt in zijn liefde richting jou. Probeer vanuit daar te werken Probeer hem uit te leggen dat je je kwetsbaar voelt nu je zwanger bent (niet je oude figuur misschien etc) dat je van hem houd en wat je angsten en twijfels zijn. En of hij iets mist in jullie relatie ipv te focussen op eventuele nieuwe contacten. Zo duw je hem alleen maar weg Als er niets aan de hand is en het inderdaad gewoon een vriendin is, zou het echt heel erg shit zijn als Social media ervoor zorgt dat jullie uit elkaar gaan omdat het onterecht wantrouwen schept. Praat met elkaar. Deel je angsten 🙏

5 jaar geleden

Ga naar de huisarts en praat met iemand!

5 jaar geleden

Misschien een beetje hard maar voor mij komt dit redelijk kinderlijk over. Het ligt aan 2 kanten... Je wordt moeder, misschien is t nu tijd om je over bepaalde dingen heen te zetten. Vooral dingen als in Snapchat en dat ie daar 2 meiden op volgt. Het feit dat jij zijn telefoon checkt vind ik al niet oké. Doe rustig aan en praat erover, samen.

5 jaar geleden

Reactie op EVB93

Misschien een beetje hard maar voor mij komt dit redelijk kinderlijk over. ...
Dat was ook mijn gedachte: hoe oud zijn jullie? Als dit al problemen oplevert....

5 jaar geleden

Vreemd verhaal. Ik zou het ook niet vertrouwen. Als het zo raar loopt en zoveel wrijving geeft is er meestal wat te verbergen. Dat gezegd hebbende, zou ik hierdoor niet direct je hele relatie in twijfel trekken, hoe hoog de emoties nu soms ook oplopen. Dit wil je echt samen doen. Ik zou vooral jouw gevoel en behoefte benoemen. Dat het je zo onzeker maakt en spanning geeft die je nu niet kunt gebruiken. Hopelijk ziet hij zelf ook in dat dat hem niet waard is. Sterkte

5 jaar geleden

Ik heb dit gezeik jaren geleden ook gehad en het is heel erg hoog opgelopen. Ik zou het zeker niet 100% vertrouwen, maar er zeker niet vanuit gaan dat er automatisch ook wat speelt. Het is misschien een vorm van nieuwsgierigheid, wat kan ik krijgen en wat voor keuzes heb ik? De vraag is waarom hij nieuwsgierig is hiernaar. Mist ie iets? Wat zoekt hij? Waar is hij bang voor binnen deze relatie? Het is waardevol om hier samen achter te komen. Hij weet waarschijnlijk ook niet precies waarom hij dit doet, maar eerlijk is eerlijk meid, als die dames hem helemaal niks deden had hij er vast niet zo'n punt van gemaakt

5 jaar geleden

Het eerste wat in mij opkomt is het feit mocht het mis gaan...jullie altijd aan elkaar verbonden zijn.. Misschien al heel ver weg en misschien helemaal niet aan de orde!! maar mocht het mis gaan.. moet jij je afvragen of je wil dat de baby de naam van je partner krijgt

5 jaar geleden

Uhm just a tip bij 1 snapchat account kan je meerdere verhalen delen en kiezen wie die zien. Ik heb ook 1 account maar 2 verhalen. 1 die elke vriend kan zien die ik ook geaccepteerd heb en 1 privé verhaal waar ik zelf een selectie heb gemaakt van mensen. En de overige mensen weten niet eens dat ik een prive account heb. Daarvoor hoef je niet helemaal een Neiwue snap voor te maken. Verder vind ik het idd respectloos van je partner en nogal sluw. Hopelijk wordt de situatie snel beter

5 jaar geleden

Dag Ella20, hoe gaat het intussen met jou?😘

5 jaar geleden

Wat een vervelende situatie voor je. Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed jouw probleem bij het feit dat hij deze twee vrouwen op snapchat heeft. Je vertrouwde hem toch? Aan de andere kant vind ik zijn reactie ook vreemd. Waarom is hij niet eerlijk tegen je? Mijn advies is om op een rustig moment met elkaar te praten zonder verwijten. Zeg hem hoe jij je voelt en geef hem de ruimte hierop te reageren. Sterkte met de situatie.

5 jaar geleden

Been there... gelukkig zijn deze tijden passé bij mijn vriend. Altijd uw buikgevoel volgen, als jij voelt dat het niet klopt, zal dit 90% kans ook zo zijn. Heel onrespectloos om dit gedrag te vertonen tijdens uw zwangerschap... Ik zou hem duidelijk maken dat dit niet door de beugel kan. Ik zou eerst een serieus gesprek met hem voeren en als dat niet helpt, even (tijdelijk) weggaan bij hem, laat het hem voelen!