9 Reacties

5 jaar geleden

Moet je alleen de mm naar cm om zetten

5 jaar geleden

Maar ik denk dat die kinderwagen er wel in past. Want ik heb een seat arosa en daar past een opgevouwens mutsy kinderwagen in

5 jaar geleden

Ik had een renault clio en had een Joolz geo, ik moest 1 wiel eraf doen (was een handeling van niks).

5 jaar geleden

Reactie op EVB93

Ik had een renault clio en had een Joolz geo, ik moest 1 wiel eraf doen (wa ...
Megane is maatje groter toch?

5 jaar geleden

Reactie op phoenix1997

Moet je alleen de mm naar cm om zetten
Ja klopt, maar dat zijn maten van de gehele auto. Ik heb nu ook een site gevonden met de afmeting van de kofferbak, maar dat lijkt me stug dat die afmetingen kloppen. We hebben nu een Seat Ibiza coup茅 en die heeft minder inhoud dan de Renault, maar de afmetingen zijn groter. Vandaar ook mijn vraag, want daar word je niks wijzer van.

5 jaar geleden

Reactie op EVB93

Ik had een renault clio en had een Joolz geo, ik moest 1 wiel eraf doen (wa ...
Ja die wielen zijn er zomaar af inderdaad, erg handig. Ik weet niet of de Clio kleiner is. Welke Clio had je?

5 jaar geleden

Reactie op Twinkl

Ja die wielen zijn er zomaar af inderdaad, erg handig. Ik weet niet of de C ...
Renault clio van 2014 of 2015 dacht ik!

5 jaar geleden

Wij hebben de station, daar passen er wel 2 in, maar de hatchback is wel veel kleiner. Vind het verder een heel fijne auto, maar die van ons heeft wel weinig pit (1.2 motor). Ik rijd ook wel vaak in een BMW 5 serie automaat en die trekt op als een sportauto. Moest daar eerst wel aan wennen

5 jaar geleden

Wij hebben de station, daar passen er wel 2 in, maar de hatchback is wel ve ...
Bedankt voor je reactie. Fijn te lezen dat het een fijne auto is. We zijn ook van plan de 1.6 GT te kopen, dus waarschijnlijk zit daar wat meer pit in 馃槈, maar bedankt voor je eerlijkheid.