Ik zie hier al heel wat zwangerschapskwaaltjes voorbij komen. Zelf ben ik nu 5w5d zwanger en heb sinds afgelopen weekend erge pijn in mijn onderrug. Meer dames die dit herkennen?
Hi! Ik ben vandaag ook 5+5 en heb ook regelmatig pijn in mijn onderrug. Schijnt wel normaal te zijn. Heb ook erg veel buikkramp en last van rommelende darmen. Wat mij helpt is zo'n hittepit of kruikje er tegenaan.
O ja zeker, ik heb sinds januari chronische rugpijn. Ik ga hiervoor elke week naar de fysio en het is goed te onderdrukken, maar sinds afgelopen weekend lijkt het alsof ik een terugval heb gekregen. Ik doe met moeite mijn sokken aan. Ik ben trouwens 4w5g. Heb het vermoeden dat het komt door spanning/stress. Hopelijk gaat het snel over. Liefs
Ben ook 5w1d en heb idd ook onderrug pijn wat naar mijn benen straalt, volgens mijn verloskundige is dit normaal omdat ik dit ook afentoe had voor de zwangerschap.
Hallo! Ik ben vandaag waarschijnlijk 5w+3d. Ik werd vanmorgen vroeg wakker van de warmte en rugpijn. Gisteren hetzelfde. Hoop dat het niet zo erg wordt als bij jullie.
Hier ook! Steeds bang dat ik toch ongesteld ga worden. Ben nu 4w6d.
Ga regelmatig naar de wc om te kijken of ik bloedverlies heb..
tot nu toe enkel heeeel klein beetje bruinig gehad.
Hey! Maak jullie niet zo'n zorgen. Ik werd ook enkele nachten wakker van de steken en krampen in mijn buik. En plas zoooo veel. Ik bleek geen blaasontsteking te hebben. De verloskundige zei, t is allemaal positief betekent dat je baarmoeder snel groeit! Dus als je vergaat van de pijn, denk aan t positieve!