Rusteloze benen

Liekliek
13 dagen geleden
Volgen
Goedemorgen allemaal, Ik ben vandaag 4+3 weken. Ik heb sinds een week al onrustige benen snachts. Kan er moeilijk door in slaap vallen, heb mijn benen al geprobeerd om omhoog te leggen, savonds stuk wandelen. Niks lijkt te helpen. En met 4 uurtjes Slaap worden het lange dagen. Heeft iemand hier ook last van en al een fijne oplossing gevonden??
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
12 reacties
Roxcana
13 dagen geleden
Ik kreeg de tip om een kussen tussen me benen neer te leggen. Bij mij helpt het 😊
  • Rapporteren
Liekliek
13 dagen geleden
Reactie op Roxcana
Ik kreeg de tip om een kussen tussen me benen neer te leggen. Bij mij helpt het 😊
Oke gaan we dat vanacht proberen, we hebben nog genoeg nachten te gaan haha🙈
  • Rapporteren
annefleur83
13 dagen geleden
Bij mij helpt een kussen ook is zeker het proberen waard
  • Rapporteren
Liekliek
13 dagen geleden
Reactie op annefleur83
Bij mij helpt een kussen ook is zeker het proberen waard
Ga ik doen, ben al blij om te lezen dat dit er dus bij hoort! Hopelijk niet voor te lang😬
  • Rapporteren
melcammie
12 dagen geleden
Kan een magnesium tekort in je lichaam zijn. Niets erg maar je kan daar extra magnesium voor nemen in samenspraak met de dokter/apotheker natuurlijk.
  • Rapporteren
nattminn
12 dagen geleden
Magnesium olie smeren op je benen / kuiten. Goed elke dag doen want wordt alleemaal erger bij 3e trimester
  • Rapporteren
Liekliek
12 dagen geleden
Reactie op melcammie
Kan een magnesium tekort in je lichaam zijn. Niets erg maar je kan daar extra magnesium voor nemen in samenspraak met de dokter/apotheker natuurlijk.
Ja was bang iets van ijzer of magnesium te kort, zal vaneweek eens bellen of ik dit mag proberen! Kussen hielp wel iets, was beter dan de nachten ervoor maar nog niet genoeg
  • Rapporteren
Liekliek
12 dagen geleden
Reactie op nattminn
Magnesium olie smeren op je benen / kuiten. Goed elke dag doen want wordt alleemaal erger bij 3e trimester
Oke super dankje! Gaat leuk worden als het nog erger word🙈🙈
  • Rapporteren
nattminn
12 dagen geleden
Reactie op Liekliek
Oke super dankje! Gaat leuk worden als het nog erger word🙈🙈
Donkere chocolade zit ook veel magnesium in ;-) haha en anders van Solgar magnesium/citrus tabletten slikken die zijn het beste
  • Rapporteren
Liekliek
12 dagen geleden
Reactie op nattminn
Donkere chocolade zit ook veel magnesium in ;-) haha en anders van Solgar magnesium/citrus tabletten slikken die zijn het beste
Oh dat word een goed excuus om chocolade te gaan eten😏 ik ga die eens opzoeken en navragen of ik ze mag slikken
  • Rapporteren
Eva_L
12 dagen geleden
Reactie op nattminn
Ik las ergens dat je niet te veel chocolade mag eten omdat daar caffeine in zit. Maar misschien geldt dat vooral voor melk chocolade
  • Rapporteren
Verwijderd lid
11 dagen geleden
Vreselijk gevoel, ik krijg dat weer later in de zwangerschap. Mijn truc me man me benen laten rekken in de avond. En een stuk zeep onder me hoeslaken bij me voeten. Klinkt raar maar het helpt.
  • Rapporteren