14 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb t gekocht gehad. 1 x gebruikt. Ook al had ik niet net mn benene geschoren. Prikte als een malle... haha kan aan mij liggen🤣
5 jaar geleden
Reactie op Miss April
Ik heb t gekocht gehad. 1 x gebruikt. Ook al had ik niet net mn benene gesc ...
Is normaal bij een magnesium tekort
5 jaar geleden
Ik gebruik vrijwel altijd magnesium spray, helpt snel en is de beste manier voor een goede opname. Het kan wel een wat plakkerig gevoel op je huid achterlaten. Ik laat het dus altijd zo'n 25 minuten zitten voordat ik een douche neem. De beste plekken voor opname schijnen je knieholtes te zijn en je voetzolen..
5 jaar geleden
Bij mij helpen wissel douches heel goed.. Dus aan het einde van je douchebeurt even een paar keer de kraan wisselend op heel koud en dan weer warm zetten. Ik eindig met koud. Het is even doorbijten, maar bij mij het enige wat helpt.
5 jaar geleden
Ik heb al jaren af en toe last van rusteloze benen, maar kon er wel mee leven.... laatste weken tijdens de zwangerschap is het ook zo erg geworden dat ik er gek van werd, haha. Extra Magnesium doet bij mij vrij weinig... Heb een tijdje geleden compressiesokken/steunkousen gekocht en dat werkt bij mij echt heel goed! Beste is als ik ze de hele dag aan heb, maar ook als ik ze pas aantrek als de rusteloosheid begint neemt het echt enorm af!
https://www.lucovitaal.nl/koper-sokken.html
5 jaar geleden
Ook hier enorm last van zware benen, pijnlijke enkels en pijn in bekken. Zo beetje gelijkaardig als wanneer de menstruatie op komst is. Daarnaast veel last van lage rugpijn en buikkrampen.
Oh en immense jeuk aan borsten en buik. Om gek te worden. 🤦🏼♀️ Ben bijna 34 weken. Dus zullen nog lastige 6 weken worden vrees ik.
Mag je magnesiumsupplementen nemen bovenop de multivitamines zoals Omnibionta? Heb bv een doos Metarelax liggen. Maar weet niet in hoeverre ik dit mag nemen.