34 Reacties
5 jaar geleden
Ik zou voor Sarah gaan en haar dan wel Saartje noemen.
Ik zie voor me hoe een veertigjarige erg flinke vrouw zich voorstelt als Saartje. Dat ziet er toch een beetje gek uit.
5 jaar geleden
Het is natuurlijk jouw kind en je moet kiezen wat jij mooi vind. Persoonlijk zou ik niet voor Saartje gaan, maar dan voor Saar of Sara(h) kun je het als ze mini is alsnog verkleinen naar Saartje
5 jaar geleden
Ik zou voor Sarah gaan en haar dan inderdaad als ze nog klein is Saartje noemen als koosnaam 😊
5 jaar geleden
Persoonlijk zou ik, zoals veel anderen hier zeggen, voor Sarah of Saar gaan. Als ze nog klein is kun je dan Saartje als roepnaam gebruiken, maar ze kan er dan later makkelijker voor kiezen haar volledige naam te gebruiken. Lijkt mij fijner als je wat ouder bent.
Vriendin van mij heet Sarah, werkelijk niemand die haar goed kent noemt haar bij haar volledige naam, maar toch gebruikt ze die altijd wel om zichzelf voor te stellen
5 jaar geleden
Mijn stiefmoeder heeft zowat hetzelfde voor. Op haar geboorte akte staat evy. Maar haar ouders en ik ook noemen haar eefje. Op de geboortekaartjes stond ook gewoon eefje. Ze wilde inderdaad niet een 40 jarige die zich zo zou voorstellen.
Dus ik zou ook gaan voor saar of sarah. Dan kan je haar nog altijd staartje noemen en kan ze later zelf kiezen wat ze wil.
Veel succes met jullie keuze!