9 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter had het laatst ook wel bij haar nieuwe schoenen inderdaad. Helemaal gefrustreerd UIT UIT UIT!!!! Even zo gelaten en dag later weer hetzelfde. Ik kon haar uiteindelijk afleiden met iets wat ze altijd heel leuk vind om te doen en sindsdien trekt ze ze zonder problemen aan 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Wij hebben van Shoesme de schoenmeter ideaal. Meten thuis op staat dan ook op welke maat je nodig hebt.

2 jaar geleden

Je kan ook passen door het zooltje eruit te halen en dan zelf op het voetje houden. En als dat goed is dan past de schoen waarschijnlijk ook prima

2 jaar geleden

We weten idd door de zool eruit te halen dat de maat goed moet zijn. Ze heeft nu maat 20 die wat krap wordt de nieuwe zijn ook van Shoesme en maat 21. Lip er uit gevouwen en gekeken of haar tenen dubbel zaten oid maar haar voet zat er goed in.. Enige wat ze wel aan wil zijn haar Waterschoentjes die goed passen of de schoenen die dus te klein worden. 😔

2 jaar geleden

Wat hier helpt... Schoenen aan en iets gaan doen... Naar de glijbaan, hond uitlaten oid dan vergeet ze die schoenen 🤷

2 jaar geleden

Ik zou het even loslaten en lekker laten spelen met de schoentjes zonder ze aan te doen. Onze dochter trekt graag ieder paar uit de schoenenkast om te passen. Ook mijn schoenen :) Misschien helpt dat, spelenderwijs.

2 jaar geleden

Of bedoel je in de schoenenwinkel? Voetjes meten vinden mijn kids ook vreselijk en dan zon vreemde aan hun voeten. Bij ons kan je een rondje rennen en zijn er een heleboel spiegels. Dat is een goede afleiding en dan kijk ik ff gauw met de verkoopster waar ze het beste op loopt.

2 jaar geleden

Dat had ik eerst ook dat geen schoenen aan wou Als ik aan deed begon te huilen Toen heb schoenen op naast aankleed kussen gedaan en opeens pakt hij zelf de schoentjes en nu wilt vaak aan

2 jaar geleden

Ik heb het andersom waardoor schoenen passen ook een drama is 😅 Bij mij vind ze schoenen passen zo leuk dat ze kwaad wordt als ze uit moeten (lees driftbuien)