9 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb de eerste schoentjes van m'n dochter bij de h&m gekocht toen ze net een jaar was. Haar rechtervoet stond erg naar buiten en toen doorgestuurd naar fysiotherapeut. Zei benadrukte hoe belangrijk goede schoenen zijn op deze leeftijd, en dat de schoenen die ze had goed waren met een stevig voetbed. Soort sneakers heeft ze, ik heb onlangs nieuwe gehaald (scapino) maar wel zelfde model om zeker te zijn dat het een goed voetbed was.
2 jaar geleden
Haar eerste schoentjes met flexibele zool (loopschoenen met 12 maanden) waren van het merk Shoesme. Erg fijne sneakertjes! Haar voeten laten opmeten gezien de juiste maat erg belangrijk is! Kosten waren €65. Mijn tante is kinderfysio en geeft aan dat degelijke schoenen juist op jonge leeftijd erg belangrijk is! Van de week ‘echte’ schoenen gehaald. Weer haar voeten laten opmeten en laarsjes gehaald voor €85. Bizar hoe duur kinderschoenen zijn😅. We willen nog goedkopere sneakers erbij halen voor de opvang en een speeltuin bijv.
2 jaar geleden
Ik koop alleen schoentjes bij de kinderschoenenwinkel.
Ik laat altijd zijn voeten meten voor de juiste maat.
Begonnen in Maart (12 maanden toen hij los liep) met Shoesme maat 20, daarna in Mei werden het al wat minder flexibele zolen van Develab in 21 (die waren 70€ en heeft hij toch 4 maanden heeeel veel op gelopen). Vorige week nieuwe herfst/winter schoenen van Pinocchio gekocht in maat 22. Deze waren 95€, dus niet bepaald goedkoop, maar ik vind schoenen echt het belangrijkste.
Ik heb maar 1 paar schoenen tot nu toe, dat breid zich vast wel uit zodra de voeten wat minder snel gaan groeien.
Als ik zou moeten besparen, doe ik dat liever op kleding.