11 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Shielliej
Klinkt als een schimmelinfectie en die kan best pijnlijk zijn. Zou langs de ...
Eens, ik zou dit ook navragen bij de huisarts. Zeker verder niet wassen met zeep ook al is deze pH neutraal. Afspoelen onder de douche zou normaliter voldoende moeten zijn.
5 maanden geleden
Mijn dochter vindt dit ook helemaal niet leuk en moest ook vaak huilen en zei dat het pijn deed. Ik vraag me af of het inderdaad pijn deed of dat ze het gewoon niet leuk vindt, ik denk het tweede. Maar ik moet het wel elke dag schoonmaken want anders wordt het snel rood en dan kan ik me voorstellen dat het pijn doet. We wassen haar vagina nu elke ochtend voor het aankleden, gewoon met alleen water en met de hand. Zeep zou ik nooit gebruiken en washandjes kunnen ook wel ruw zijn. We wonen in Italie dus hebben een bidet, wat het erg makkelijk maakt omdat ze daar op gaat zitten en met een beetje water is het schoon. Dat heb ik haar nu ook uitgelegd, omdat we het elke dag schoonmaken blijft het schoon en duurt het geen drie seconde voor ik klaar ben. Nu gaat het dus zonder problemen.
één maand geleden
Ik ga langs de huisarts met haar vrijdag. klaagt al langere tijd er over. Ik dacht eerst blaasontsteking. Ik zie nu voor het eerst een ander die het heeft over die "afscheiding". Ik zie voor het eerst dat witte en dacht dat dat, specifieke plek, dus sudocreme was... Dacht eerst dat ik zelf slordig had schoongemaakt, wat niets voor ons is. Maar pijn op plek bij de vagina wat niet pijn hoort te doen. Klaagt al 2 dagen dat het met vegen pijn doet, dua ik kijk weer. Rood! Ik denk misschien een schimmeltje? Ik zal het laten weten vrijdag. x
één maand geleden
Mijn dochter vond het ook echt vreselijk. Zodra ik met washandje, handdoek in de buurt kwam was het drama. Met engelengeduld blijven proberen en uitleggen dat het toch echt moet - ik vind dat veel te belangrijk om slordig te doen, schimmelinfectie kan echt zeer doen weet ik uit ervaring - en toen hebben we geoefend dat zij heel goed zelf tussen haar lipjes schoonmaakt met een washandje en dat ik het controleer, dit doen we iedere avond voor het slapen gaan en ook tijdens het douchen. Dit gaat nu heel goed bij ons. Zo goed dat als ik het vergeet ze zelf een doekje pakt en het schoonmaakt. 😅
12 dagen geleden
Reactie op dannahx
Ik ga langs de huisarts met haar vrijdag. klaagt al langere tijd er over. I ...
Wij hadden hier hetzelfde aan de hand. Huisarts zei geen schimmel en gaf tips mee. Geen strakke broeken. Geen zeep. Van voor naar achter vegen. Deppen ipv vegen. En de luier moet snachts uit maar daar is ze nog niet aan toe. Zelf bedacht ik nog geen wasverzachter en 60graden wassen.