27 Reacties

5 jaar geleden

Geen ervaring mee, maar ik ben wel heel benieuwd of het werkt! Dan ga ik ze ook halen.

5 jaar geleden

Als dat werkt, haal ik er okk een. Ben erh benieuwd

5 jaar geleden

Ik volg

5 jaar geleden

Ik volg! Anders ren ik ook naar de winkel :p

5 jaar geleden

Ik heb ze zaterdag gekocht en omgedaan. Sindsdien niet meer misselijk geweest dus ik ben fan!

5 jaar geleden

Reactie op Beau1993

Ik heb ze zaterdag gekocht en omgedaan. Sindsdien niet meer misselijk gewee ...
Moest je ook braken, of enkel misselijk?

5 jaar geleden

Ik volg

5 jaar geleden

Ik heb ze geleend van een vriendin van mij maar ik merkte meteen verschil. Ik zou zeggen het is het proberen waard.

5 jaar geleden

Ik heb ze eergisteren gehaald en voor mijn idee werken ze wel wat. Nog steeds misselijk maar een stuk minder. Moet wel wennen omdat ze alsnog vrij strak zitten, voor mijn idee dan.

5 jaar geleden

De piek is wat minder ermee.. maar dat verschilt per dag. Ik slik suprimal sinds vandaag.. dat gaat redelijk.. maar weg is de misselijkheid nooit

5 jaar geleden

Ik heb ze trouwens v bol.com voor volwassenen. Ze vallen al vrij strak dus ik weet t niet mbt kindermaat

5 jaar geleden

bij mij werkt het niet. Neem nu primperan

5 jaar geleden

Ik heb ze voor 's nachts. Ik vind ze perfect werken, als ik 's ochtends wakker wordt, ben ik niet meer misselijk. Ik heb de volwassen variant ook speciaal voor zwangerschap, maar ik heb ook ergens die voor reisziekte (dus ik was er al mee bekend, maar die voor reisziekte ben ik kwijt geraakt). Ze zitten altijd heel strak, ze moeten druk geven op je pols. Zo op de foto lijken die kinder bandjes wel heel erg strak te zitten bij jou, bij mij lijken ze minder strak, maar dat is lastig te zien op een foto. Hopelijk werken ze goed馃崁

5 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap gebruikt. Als ik ze om had, had ik het idee dat de misselijkheid wel beter onder controle was.. ze zitten wel vrij strak.

5 jaar geleden

Ik heb ze van de hema, ook een stuk minder misselijk!

5 jaar geleden

Reactie op Pieta

Moest je ook braken, of enkel misselijk?
Ik was enkel heel erg misselijk. Gelukkig zonder overgeven.

5 jaar geleden

Zojuist besteld op bol.com. Morgen binnen.. ben benieuwd, ben zoo misselijk as we speak..

5 jaar geleden

Bij mij werkte het niet, helaas.

5 jaar geleden

Ik heb ze sinds zaterdag, zodra ik ze uit doe moet ik weer overgeven. Nu alleen nog minimaal misselijk met de bandjes aan. Aanrader dus ik heb de speciale mama gekocht gewoon bij de etos.

5 jaar geleden

Reactie op Biasch

Bij mij werkte het niet, helaas.
Bij mij ook niet馃ズ