Wie heeft ervaring met de sea band (bandjes om je arm, normaliter tegen reisziekte)? Ik heb er positieve dingen over gelezen en ben ze net gaan kopen. Lijkt alsof het al wat helpt, maar wie weet is dat een placebo-effect :)
Ik twijfelde tussen die voor kinderen en volwassenen omdat ik hele dunne polsen heb. Heb nu die voor kinderen gekocht, omdat ik dacht dat de bandjes voor volwassenen misschien te los zouden zitten en daardoor niet zouden werken (standaard armbandjes ofzo zitten bij mij ook altijd te los).
Op die voor kinderen stond maximale polsomvang 15 cm. Mijn pols is 13-14 cm. Het printje is alleen wel heel vrolijk, haha. Weet iemand hoe los/strak die voor volwassenen zijn? En iemand tips met wat voor armband ik ze een beetje kan verbergen?
Ik heb ze eergisteren gehaald en voor mijn idee werken ze wel wat. Nog steeds misselijk maar een stuk minder. Moet wel wennen omdat ze alsnog vrij strak zitten, voor mijn idee dan.
Ik heb ze voor 's nachts. Ik vind ze perfect werken, als ik 's ochtends wakker wordt, ben ik niet meer misselijk. Ik heb de volwassen variant ook speciaal voor zwangerschap, maar ik heb ook ergens die voor reisziekte (dus ik was er al mee bekend, maar die voor reisziekte ben ik kwijt geraakt). Ze zitten altijd heel strak, ze moeten druk geven op je pols. Zo op de foto lijken die kinder bandjes wel heel erg strak te zitten bij jou, bij mij lijken ze minder strak, maar dat is lastig te zien op een foto. Hopelijk werken ze goed馃崁
Ik heb ze sinds zaterdag, zodra ik ze uit doe moet ik weer overgeven. Nu alleen nog minimaal misselijk met de bandjes aan. Aanrader dus ik heb de speciale mama gekocht gewoon bij de etos.