4 Reacties
één maand geleden
Hier veel knutselspullen. Eén dag niet geknutseld is een dag niet geleefd volgens mijn dochter 😆 Mijn dochter is heel goed met haar kleine motoriek, dus heb voor haar een setje diamond painting erbij ook.
Verder heb ik:
- pyjama
- prentenboek
- Barbies
- speelgoed servies van IKEA, van steen
- mens erger je niet maar dan van Minnie Mouse.
- Een lichttafel om mee te tekenen. Ze wil zelf graag alles tekenen en bedacht dat ze op deze manier kan overtrekken.
- stapelstenen goedkope versie
Dit krijgt ze verdeeld bij ons, opa/oma, andere opa/oma, oma van mijn man en m’n zus. Ze krijgt ook nog een bed, geen Sint cadeau, van ons dus we doen niet te gek.
één maand geleden
Wij hebben setjes lego, een adventkalender, interactieve knuffel aap, puzzels (die ze nu heeft worden wat makkelijk) en een setje domino stenen. Als ik het zo opschrijf lijkt het weinig maar mijn rekening zegt wat anders. 😂😂
Tip, rondje speelgoedwinkel en een goed geheugen, of foto’s maken voor een verlanglijstje voor Sinterklaas.
Je hebt nu ook overal van die speelgoed boeken. Ik heb die aan haar gegeven, kruisje of een rondje zetten om wat je leuk vindt. Aan de hand van de foto’s van de speelgoedwinkel en het boek hebben we samen een lijstje gemaakt (sorteren op wat heb je al, dit is eigenlijk wel een beetje voor baby’s daar ben je te groot voor, hier moet je nog wat ouder voor zijn etc) zodat Sinterklaas weet wat ze leuk vindt dan kan hij makkelijker cadeautjes uitkiezen. Deze doen we de eerste avond in de schoen (en die geeft hem weer door voor kerst).
9 dagen geleden
Wij hebben op het lijstje:
- Verkleedkleding
- Muziekverhalen boeken (klassieke muziek), bv de notenkraker, 4 seizoenen, e.d.
- Muziek instrument
- Verkeersmat/tegels/kleed
- Timio set (we hebt er al een paar)
- een paar specifieke lees boeken. Die hadden we bij de bieb geleend en vond ze zo leuk dat ze eigenlijk niet terug mochten. 'De leeuw in de muis'. 'De reusachtige boze bui'. En 'mopperkont'.