6 Reacties
één jaar geleden
Even weg zetten met de woorden wat je nu doet doet zeer, je mag boos zijn maar je mag niemand pijn doen. Later als hij rustig is erop terug komen dat hij best boos mag zijn maar dat we dat (en dan hoe jullie dit wel accepteren) op die manier doen.
Hier is haar met rust laten het beste als ze echt boos is want ze stuitert alle kanten op en wordt alleen maar bozer als je iets zegt of haar probeert te kalmeren.. Erg vervelend om te zien en als het te lang duurt hou ik haar ook gewoon vast hoe boos ze dan ook wordt.. Zal niet de beste manier zijn maar voor mijn gevoel komt ze er anders niet uit. 😔
één jaar geleden
Wij hebben hier al maanden last van. Hij is van het kdv afgezet ivm agressie en nu vandaag bij de gastouder voor t eerst weer raak, heel moedeloos word ik ervan.
één jaar geleden
Reactie op Annepanne19
Wij hebben hier al maanden last van. Hij is van het kdv afgezet ivm agressi ...
Serieus van het kdv gezet? Je zou toch zeggen dat ze daar juist weten hoe ze er mee om moeten gaan.. Komt toch over als onbegrepen gedrag/frustratie, iets wat je af kan leren/manier van uiten aanpassen.. 😅
Weet natuurlijk niet wat er gebeurt is en hoever ze al mee gedacht hebben maar ik krijg soms wel eens het idee dat ze het gewoon volledig bij de ouders leggen, terwijl zij ook deels opvoeder zijn en er tenslotte ook een opleiding voor gevolgd hebben.