10 Reacties

2 jaar geleden

Toevallig liep ik hier ook tegenaan want mijn zoontje kruipt altijd omhoog. En ik kreeg vandaag van mijn moeder een tip: een zeemansbed maken zei ze. Dit houd in dat je de deken instopt aan het hoofdeinde, je kindje erop legt en dan het deken omvouwt over je kindje. Zo ligt het kindje dus op en in de deken en kan het niet omhoog schuiven. (werkt alleen niet als ze veel trapt denk ik) Zo deden ze dat in haar tijd 😉

2 jaar geleden

Ik volg graag want mijn dochtertje doet precies hetzelfde

2 jaar geleden

Hier in een slaapzak. Nooit geen dekens gebruikt.

2 jaar geleden

Hier wordt in een slaapzak geslapen.

2 jaar geleden

Hier heeft mijn zoontje van 2,5 iets tegen dekens, al z'n leven lang. Slaapzak slaapt hij heel slecht in dus ik doe hem met koud weer sokken aan en ik heb nu een dekentje gekocht van paw patrol waar hij stapelgek op is in de hoop dat dat wat helpt. M'n dochter houd sinds de hete zomer ook niet meer van dekens, bij haar leg ik de deken over haar heen als ze in slaap is gevallen.

2 jaar geleden

hier in een slaapzak. dekens nog nooit gebruikt

2 jaar geleden

Herkenbaar! Wij hebben toen de keus gemaakt om ff te investeren in de puckababy 4 seasons slaapzak tijdens een mooie 20% korting actie, en sindsdien slaapt hij rustiger, door en langer..

2 jaar geleden

Reactie op BIEBERDIEBIEBAB

Herkenbaar! Wij hebben toen de keus gemaakt om ff te investeren in de pucka ...
Yes deze hebben wij ook

2 jaar geleden

Een slaapzak

2 jaar geleden

Reactie op BIEBERDIEBIEBAB

Herkenbaar! Wij hebben toen de keus gemaakt om ff te investeren in de pucka ...
Inderdaad de 4 seasons. Hij slaapt er heerlijk in. Hoef me geen zorgen te maken dat hij het koud krijgt.