7 Reacties

4 jaar geleden

Hier 21 weken en sinds een paar dagen ook weer een drama met slapen (nu ook met inslapen, voorheen eigenlijk nooit). Ik denk dat het met tandjes te maken heeft.. Ik voel al iets in de verte komen. Geen ervaring met een slaapcoach maar ik lees graag even mee.

4 jaar geleden

Momenteel bezig met een slaapcoach. Wij hebben er wel baat bij. Kan het zeker aanraden 😁

4 jaar geleden

Ik heb ervaring met slaapkops, vind ze erg fijn. Duidelijk slaapplan en je mag ze altijd appen, reageren heel snel terug!

4 jaar geleden

Ik lees ook even mee! Zijn er al wat tips die jullie kunnen doorgeven?

4 jaar geleden

Reactie op gudruny

Ik lees ook even mee! Zijn er al wat tips die jullie kunnen doorgeven?
Nou ik denk echt dat het heel persoonlijk per kindje is. Wij hebben namelijk 2 volledige dagen bij moeten houden hoe ons dag programma eruit ziet, maar ook een uitgebreide intake gehad.. aan de hand daarvan is een plan gemaakt. Maar de tips die voor iedereen gelden zijn denk ik de wakkertijden aanhouden en als een slaapje mislukt daarna een slaapje laten doen op plek die het meest succesvol is. Dat kan dus bijv de kinderwagen of draagzak oid zijn

4 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Nou ik denk echt dat het heel persoonlijk per kindje is. Wij hebben namelij ...
Dat denk ik ook. Wij volgen een strak schema waar ze echt aan moest wennen en zijn heel consequent in dat ze weer in bed gaat slapen. Sliep snachts op mij. Maar denk dat ieder probleem en kindje anders is