4 Reacties

één jaar geleden

Ik denk dat het wel heel belangrijk is om te zoeken naar wat erachter deze plotselinge verandering zit. Als je kindje laat merken dat hij je nodig heeft, heeft hij je waarschijnlijk ook nodig en zit daar een reden achter. En dat kunnen er veel zin.. Niet echt antwoord op je vraag, maar zou de pagina van deze dame als tip willen geven: https://instagram.com/liefdevaneenmoeder.nl?igshid=YmMyMTA2M2Y=

één jaar geleden

Hij heeft vanaf het begin al slaapproblemen gehad. Al vaker bezig geweest met slaaptraining. Toen met succes en heeft ene tijd doorgeslapen. Nu mogelijk tgv de 2 jaar slaapregressie dat het weer zo slecht gaat. En hij was er steeds vaker aan gewend dat jij snaxhts een cracker kreeg.

één jaar geleden

Onze dochter had ook opeens veel moeite om zelf in slaap te vallen en met name het doorslapen was al langer een probleem. De 5 minuten methode werkte bij ons een jaar geleden erg goed. Helaas dus opnieuw slaapproblemen. We zijn nu begonnen met het begrenzen van de duur van haar slaapjes. Onze dochter heeft max 13 uur slaap nodig. Volgens mij is dit redelijk gemiddeld. Slaapt ze meer dan is ze gegarandeerd 2/3 uur wakker ‘s nachts. Ze sliep eerst ongeveer 15/16 uur per dag. Mijn man had vroeger nauwelijks slaap nodig, ook als baby zijnde, vandaar dat we dit zijn gaan proberen. Onze dochter slaapt nu weer zelf in en ze slaapt ook door. Ze is nu een heel stuk vrolijker en energieker dus ik ben blij dat we dit zijn gaan proberen.

één jaar geleden

Waarschijnlijk is het de laatste slaapregressie en die is het zwaarst van ze allemaal.