10 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb eens ergens gelezen toen een kindje wél bij de oma's goed sliepen dat ze zijn nagegaan wat er anders was dan thuis. Dat bleek het campingbedje! Daar werd ze niet wakker van de harde spijlen. Wellicht een optie om te proberen? Sterkte x

2 jaar geleden

Reactie op Corinaal

Ik heb eens ergens gelezen toen een kindje wél bij de oma's goed sliepen da ...
Omg dat zou wel eens kunnen ja??? Ze heeft bij beide oma’s inderdaad een campingbedje waar ze in slaapt en bij ons in een ledikant! Dat gaan we eens moeten proberen! Dank je wel!!

2 jaar geleden

Reactie op maamel

Omg dat zou wel eens kunnen ja??? Ze heeft bij beide oma’s inderdaad een ca ...
Hou me op de hoogte, ben benieuwd 🙃

2 jaar geleden

Hier hielp het campingbedje ook goed! Bij oma sliep ze super goed en die gaf de tip dus ook het campingbedje neer te zetten en dan bij mij op de kamer omdat z eook niet zelfstandig in slaap kon komen. Als ze dan snachts wakker werd kon ze me gewoon zien. Ze slaapt hier nog steeds niet door ook en ze accrpterrd inmiddels ook het campingbedje niet meer omdat ze bij mij in bed wil maar ik ben er wel mee bezig om dat nu tot een stop te zetten en alleen slapen ij eigen (camping) bed.

2 jaar geleden

Hier is het ook zo geweest. Bij beide oma's een echt bedje dus daar lag het niet aan. Hier is het echt een periode geweest van bijna 3 maanden dat ze 4x per nacht papa wilde. Ik kon geen goed doen. We waren gesloopt. Op een gegeven moment stond mijn man binnen een minuut aan haar bed. Ze sliep wel door als mijn man op zakenreis was dus toen wisten we het zeker. Op een avond dat ik er niet was heeft hij haar bij naar bed brengen laten huilen en sindsdien slaapt ze weer goed. En kunnen we haar ook makkelijk naar bed brengen. Echt ongelooflijk...

2 jaar geleden

Reactie op Blijei89

Hier is het ook zo geweest. Bij beide oma's een echt bedje dus daar lag het ...
Oh neee ik hoop écht dat het hier aan de ledikant ligt 😭 vandaag is het de ultieme test 🫢

2 jaar geleden

Reactie op maamel

Oh neee ik hoop écht dat het hier aan de ledikant ligt 😭 vandaag is het de ...
Ik ben benieuwd! Laat je weten hoe het gegaan is?

2 jaar geleden

Reactie op maamel

Oh neee ik hoop écht dat het hier aan de ledikant ligt 😭 vandaag is het de ...
En????

2 jaar geleden

Ohneeee ik ben helemaal vergeten antwoorden!!! SORRY! De nachten gaan veeeeel beter! We hebben een bedomranding gekocht waardoor ze dus niet meer tegen haar ledikant stoot en niet meer wakker wordt! Maar zelfstandig in slaap vallen is nog steeds een ramp 😩 vandaag heb ik 2u naast haar bed gezeten tot ze in slaap viel. Bij elke stap die ik zette om de kamer te verlaten begint ze hartverscheurend te huilen 🤦🏻‍♀️ ik weet echt niet meer wat ik moet doen

2 jaar geleden

Reactie op maamel

Ohneeee ik ben helemaal vergeten antwoorden!!! SORRY! De nachten gaan veee ...
Oh wat fijn! (Gedeeltelijk dan). Wij hadden dar gillen trouwens ook, na 2 weken zijn we gewoon weggelopen en hebben t even 10 minuten laten gaan - ik ook janken hoor! Maar dat was na 2 avonden wel gelijk over gelukkig.