8 Reacties

5 jaar geleden

Ik drink gewoon slaapthee hoor! Ik wordt gek van alles wat er niet mag! En die valeriaan zal wel loslopen! Bij mijn zoon dronk ik het ook en toen mocht het nog gedronken worden (dat is nog geen jaar geleden) dus ze verzinnen elke keer weer iets nieuws

5 jaar geleden

Je drinkt er toch geen liters van per dag :p ik drink het ook gewoon ^^

5 jaar geleden

Ik drink ook slaapthee met Valeriaan. Ik denk dat de hoeveelheid valeriaan zo laag is dat het echt geen kwaad kan.. Als je alles strikt volgt, mag je echt veel dingen niet dus volg je gevoel een beetje (of Jah dat doe ik toch)..

5 jaar geleden

Reactie op yunalesca93

Je drinkt er toch geen liters van per dag :p ik drink het ook gewoon ^^
Nee geen liters 🤭 gewoon een paar koppen voor het slapen gaan 😊 is mijn verslaving al jaaaaaaren!

5 jaar geleden

Mijn verloskundige raadt het af. Ik drink nu goede nachtrust van Zonnatura (zonder valeriaan) en die mag wel

5 jaar geleden

Ik drink in ieder geval veel kamillethee, juist omdat er geen cafeïne in zit.

5 jaar geleden

los van het feit of het al dan niet mag... helpt het? geraken jullie beter in slaap?

5 jaar geleden

Ik drink sleepy time van lipton. Ik was ook om die reden gestopt. Mijn huisarts zei dat ik het wel mag drinken. Ze raden het gewoon af in geval dat er iets zou zijn als je liters drinkt maar dat doe je sowieso niet. Ze zei zelf dat als je alles moet volgen wat de fabrikant aangeeft dat je als zwangere vrouw niets meer mag. Het mag maar met mate.