12 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben geen verwarming aan snachts. En het is nu 16 graden op zijn kamertje. Hij heeft een pyjama aan met lange mouwen en een lange broek. En een rompertje met korte mouwen. Nu doe ik af en toe een dekentje over hem heen maar vaak wurmt hij hier zich onder vandaan. Volgende stap is romper met lange mouwen. En eventueel een flanellen pyjamaatje

één jaar geleden

Alleen een pyjama? Geen slaapzak?

één jaar geleden

Reactie op Jv1991

Alleen een pyjama? Geen slaapzak?
Ho sorry haha. Met slaapzak!! Die dikke van de Hema.

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft een pyjama lange mauwen en korte mauwen romper, met slaapzak TOG 3 en 1 of 2 fleece dekens van de zeeman, die zijn dun. Ik wil eigenlijk een normale deken kopen, maar zit even te kijken waar.

één jaar geleden

Slaapzak van Jollein zonder mouwen!

één jaar geleden

Slaapzak van Jolein met mouwen tog 3 en het is zonder verwarming 15gr op zijn kamer. Ook wel pyama en body lange mouwen aan

één jaar geleden

Als het snachts rond het vriespunt is: romper met lange mouwen, daaroverheen een pyjama en dan een 3TOG slaapzak. Als het iets warmer is snachts dan bijna hetzelfde alleen 2,5TOG slaapzak. We wonen in een goed geïsoleerd huis en ‘t is niet echt koud op z’n kamer, maar zo slaapt hij goed en voelt hij niet koud smorgens.

één jaar geleden

Bij nachten rond het vriespunt heeft mijn dochter aan: Een lange mouwen romper, pyama, sokken, Tog3 zak met mouwen met daaroverheen nog een zomer slaapzak zonder mouwen. Op haar kamer wordt 14 graden als het buiten echt koud is en ze is ook echt wel een koukleum. Ze wordt bij minder laagjes aan snachts wakker van de kou…

één jaar geleden

Hier een romper met korte mouw, fleece pyjama, slaapzak 3 tog en heel soms ook sokken. Het is ‘s nachts 15/16 graden op zijn kamer.

één jaar geleden

Hier in huis een kleine kouwkleun. Ze slaapt met romper lange mouw, pyama, sokken, slaapzak van zeeman en een dekentje van ikea. Op haar kamer is het 18 of 19 graden. Staat een elektrisch kacheltje die het 19 graden houd op d'r kamer. Kost bijna niks gelukkig erg zuinig in deze dure tijd. Is het kouder in haar kamer word ze 3 a 4 keer wakker dus dan maar kacheltje aan.

één jaar geleden

Bij ons op zijn kamertje is het tussen de 16/17 graden… wat hij aanheeft is een een rompertje met lange mouwen een dun pyjama broekje en slaapzak met mouwen van jollein die dikke winterslaapzak. Zonder kousen met een dekentje over hem… paar weken terug deed ik hem onder de slaapzak nog een winter pyjama aan maar merkte dat hij toen vaak wakker werd nu slaapt hij zo wel door (als hij niet ziek is). Meneer heeft het dus niet graag te warm…

één jaar geleden

Hm misschien kleed ik haar dan toch te koud 🤷‍♀️ eens wat warmer proberen vannacht