8 Reacties

één jaar geleden

Ik herken het niet maar kan me voorstellen dat het heel zwaar is. Ben je al is langs een osteopaat geweest? Heb gehoord dat dit wel is wat kan helpen. Wat gebeurt er als je niet naar haar toe gaat?

één jaar geleden

Reactie op BaboeBaby

Ik herken het niet maar kan me voorstellen dat het heel zwaar is. Ben je al ...
Osteopaat zijn we in het begin geweest toen ze nog heel jong was en geen idee.. ik ben tot nu toe altijd gegaan en heb haar zelfs terug bij ons in de kamer gezet

één jaar geleden

Mss heb je haar nu ook aangeleerd dat je altijd komt waardoor je een nieuwe slaap associatie in de hand gewerkt hebt? Ik kijk altijd wat m'n dochtertje doet en mocht ze na 3 min nog steeds jammer huilen erx dan pas ga ik er heen. 9 vd 10 keer slaapt ze dan zelf weer en sinds ik dit doe, komt ze geen 10x meer maar 4 a 5 en hoef ik er vaak maar 1 keertje heen! Was wel even doorbijten in her begin en echt houden aan die minuten hoe moeilijk ook. Sommige doen zelfs 5 min maar dat kan mijn hart niet aan 😁

één jaar geleden

Reactie op Druif109

Mss heb je haar nu ook aangeleerd dat je altijd komt waardoor je een nieuwe ...
Ja dat kan ook wel.. we zijn er altijd bij als ze ons roept.. ma is zo moeilijk om dat niet te doen.. misschien moet ik het wel proberen

één jaar geleden

Bij ons hielp het wel om niet naar haar toe te gaan als je zeker weet dat het puur om aandacht is. En we zijn sinds kort gestopt met de fles. (ging veel makkelijker dan we dachten, maar heeft nu wel een waterfles waar ze zelf bij kan) Nu is ze zo slim om: Poep, poep te roepen waardoor we soms toch even moeten checken, want soms heeft ze echt gepoept! Maar als ze eenmaal slaapt dan slaapt ze beter dan ooit tevoren!😉

één jaar geleden

Reactie op Eusha

Bij ons hielp het wel om niet naar haar toe te gaan als je zeker weet dat h ...
Ja, ik heb het heel moeilijk om haar te laten huilen.. ik hoor vaker dat dit wel eens de oplossing zou kunnen zijn.. hoelang heb je erover gedaan?

één jaar geleden

Reactie op Babyontheway86

Ja, ik heb het heel moeilijk om haar te laten huilen.. ik hoor vaker dat di ...
Ja wij zijn er ook zeker geen voorstander van om haar te laten huilen. Maar we merkten wel een groot verschil toen we haar 1 keer wel lieten huilen en ze daarna zelf in slaap viel. De keren daarna ging ze steeds sneller liggen en slapen. Maar zoals ik al zei, je doet dit alleen als je zeker weet dat ze echt niks nodig heeft of mankeert. Het werkt helemaal het beste als je haar gehuil niet hoort of ziet die 1e keer, anders is het wel hartverscheurend🙈 Onze 1e keer was afgelopen zomer toen we buiten kampvuur hadden. Zij ging naar bed maar wilde graag met ons zijn, dus huilen. Maar zodra ze iemand langs hoorde lopen en dacht dat die naar haar toe kwam was ze stil.. puur aandacht zoeken dus. 😉

één jaar geleden

Onze dochter wordt niet zo vaak wakker maar wel ongeveer vijf keer per nacht. Afgelopen weekend hadden we een consult bij mildred van liefde van een moeder. Hoewel ik al veel wist heeft ze nog meer tips gegeven die we nu toepassen en ik moet zeggen dat het echt beter gaat. Dus ik kan je aanraden: liefde van een moeder!!