12 Reacties
2 jaar geleden
Hallo,
Wij hebben het ochtendslaapje ingekort naar max 45 min in het begin.
Daarna ingekort naar min.
Hij is van april en doet nu dus geen slaapje meer in de ochtend.
Hij word rond 6.00 wakker en gaat om 12.00 naar bed.
Om 11.00 is die niet meer op zijn best tenzij we gaan wandelen of iets leuks gaan doen.
Rond 11.30 geef ik dan vaak een broodje en dan is het zo rond 12.00.
Hij slaapt dan van 12.00 tot 15.00.
Bij ons hangt die er een beetje ertussen in met het net wel net niet volhouden.
Maar als hij dus wel slaapt in de ochtend dan gaat die nu echt niet meer slapen in de middag.
Dus liever even 30 min doorzetten.
Hij gaat in de avond rond 19.00/19.15 naar bed.
2 jaar geleden
Reactie op Chpil
Hallo,
Wij hebben het ochtendslaapje ingekort naar max 45 min in het begin ...
Zo doen wij het ook.
2 jaar geleden
Toen onze dochter overging naar 1 slaapje ben ik haar blijven vermaken tot 12 uur en dan naar bed, de ochtenden waren lastig maar de rest van de dag was dan wel een stuk beter. Soms hield ik haar nog even bij me zodat ze een kwartiertje powernap kon doen maar dan ook echt niet langer en nu als ze smorgens in de auto zit slaapt ze ook maar dan breng ik haar iets later naar bed.
Hier is het ook zo dat ze alleen slaapt als ik bij haar ben, ook van alles geprobeerd maar niks werkt. Ik heb nu wel het campingbedje naast mijn bed staan zodat ze de avonden of nachten eventueel bij mij op de kamer kan, dit gebeurd dam ook 9 van de 10 keer eind van de avond.
2 jaar geleden
Reactie op Chpil
Hallo,
Wij hebben het ochtendslaapje ingekort naar max 45 min in het begin ...
Dit doe ik ook. 1 middagslaapje rond 12:00, meestal tot 14:30. En dan rond 19:30 naar bed. Meestal slaapt hij rond 20:00. En 06:00 uur wakker. Maar dat vroeg wakker worden zit er al een tijdje in, denk dat het nu de leeftijd is
2 jaar geleden
Pfff lastig hoor! Klinkt als ons kleine voorheen!! Sinds wij ongv 10 dagen hebben gestrijd met 1 dutje hebben we eindelijk rust! Tussen 12.00-13.00u naar bed en max 15.00u wakker maken. Voor 06.00u wakker is, proberen in slaap te krijgen. Lukt dit niet, sowieso niet bed/kamer uit. Ons lukte het niet om thuis tot min 12.00 u wakker te houden. Dus gingen even blokje lopen/spelen/fietsen. Of even douchen.