Hoi allemaal,
Wie o wie kan mij helpen. Alles, werkelijk alles geprobeerd maar wij hebben t geluk met een vroege vogel. Vorige week leek t zowaar beter te gaan en hebben we een week mogen genieten van half 7. Halleluja. Iedere ochtend is onze dochter tussen 5 en 5.30 wakker. Ze huilt ook heel vaak in dr slaap. Eventjes ernaartoe en dan slaapt ze weer verder maar je wordt er natuurlijk altijd wakker van.
We zijn nu bezig om haar ochtenddutje in te korten. Voorheen sliep ze vaak 2x 1.5 uur. Ging rond half 7/7 naar bed. Nu slaapt ze vaak nog 3 kwartier in de ochtend en 1.5 uur in de middag. Helaas heeft ze vandaag en gisteren maar 1 dutje van 3 kwartier gedaan. Ze wilde echt niet meer slapen. Ook moeten we sinds gisteren weer bij haar blijven tot ze slaapt. Anders is t kei hard huilen. Ook geprobeerd om de 5 minuten regel toe te passen, maar ze wordt woest en ik kan t niet aan haha. 's ochtends fles ook geprobeerd. Werkt niet. Vroeger/later naar bed... werkt niet. Bij haar liggen... werkt niet. Donkere kamer... werkt niet.
Mssn over op 1 dutje maar hoe doe je dat dan als ze zo vroeg wakker zijn. Haar wakker houden tot 11 uur is wel echt heel lang..
Zo lang verhaal maar hopelijk heeft iemand de gouden tip. Ik ben kapot.
Ohja en zelf op tijd naar bed werkt ook niet 😅