30 Reacties

één jaar geleden

Overdag om 12.30 uur in bed. Slaapt dan tussen de 1 uur en 45 min en 3 uur en 15 min. Verschilt heel erg per dag en hangt ook af van hoelaat hij die ochtend wakker werd. In de avond ligt hij er om 19.00 uur in en wordt de volgende dag wakker tussen 7.00 en 8.30 uur. Verschilt per dag.

één jaar geleden

Reactie op Chpil

Vanmorgen tot kwart voor 8, wist niet wat me overkwam en de baby tot half 8 ...
Wat heerlijk! Hopelijk is dit wat voor jullie werkt dan 😊

één jaar geleden

Nacht van 19:00 tot 08:00/08:30 en in de middag van 13:00 tot 14:45 (ik moet haar altijd wakker maken ‘s middags)

één jaar geleden

Hier op het moment een mindere slaper.. overdag nog maar hooguit 45/60 min en dan smorgens vroeg 5:45/6:00.. van alles geprobeerd maar geen effect! Hopelijk weer een fase

één jaar geleden

Reactie op Marianne0104

Over slapen gesproken, onze dochter maakt er nu elke keer 's avonds een fee ...
Hier hetzelfde! Pff, elke avond zo lang mee bezig want ze gaat de hele tijd huilen of klieren.

één jaar geleden

Dochter 22 mnd Slaapt van 19:00-21:00 en middagdut van 12:00-ong 14:00

één jaar geleden

21 maanden en slaapt van 20.30 - 7.00 uur ongeveer. Soms wat langer nog tot 08.00 uur. Middagdutje van 13.00 - 15.00 uur.

één jaar geleden

Reactie op Stemali

Wat heerlijk! Hopelijk is dit wat voor jullie werkt dan 😊
Nu alweer 2 dagen vanaf 5 wakker

één jaar geleden

Reactie op Chpil

Nu alweer 2 dagen vanaf 5 wakker
Oh balen. :( Dan heb ik geen tips meer helaas.

één jaar geleden

Hier 07:00 wakker, dan rond 10:00 even uurtje buiten in de tuin spelen, word ie lekker moe, 11:45 broodjes eten, 12:15 slapen in de kinderwagen/bed, word dan na 1 uur / anderhalf uur weer wakker, dan gaan we nog een keer uurtje naar buiten of langer op de middag en avond warm eten, en dan 19:15 naar boven op bed. Sinds hij wat meer buiten komt en zijn energie lekker kwijt kan slaapt hij ineens veel beter en langer..... daarvoor ook drama en vaak wakker en heel vroeg wakker, nu niet meer.... misschien is dat het?